Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 8 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7153 Tråde
116397 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#37516 - 06/10/2004 13:16 Forelskelse
Anonym
Anonym

Kære Jesusnet

Jeg er lidt forvirret, for jeg er kommet i et dilemma, som jeg ønsker hjælp til. Min forelskelse i Jesus er så stærk, at jeg kan mærke, at den også overføres på den præst, som har omvendt mig, dette er en dyb dyb skamfølelse hos mig og jeg ønsker hjælp til at komme videre, for når jeg mærker forelskelsen til Jesus, så har jeg fred og når jeg mærker forelskelsen i præsten så mærker jeg uro og afhængighed. Er det for resten en oplevelese, som andre også har været ude for? Jeg er så bange for at ødelægge min kærlighed til Jesus, ved at lægge den over på en 'håndgribelig' person, nemlig præsten.

Med venlig hilsen

En forelsket ...

Til toppen 
#37517 - 06/10/2004 15:19 Re: Forelskelse
asas
GlobalModerator
Bruger

Reg.: 21/08/2001
Sted: Fredericia, Danmark
Det er en meget naturlig psykologisk reaktion du oplever. Og du er ikke den første, der oplever det sådan. Men det er selvfølgelig ikke sundt og godt og derfor er det vigtigt, at du ikke lader den følelse få kontrol over dig.

Jeg vil anbefale dig, at du snakker med præsten om det - også selvom du synes det er lidt flovt. Han vil sikkert forstå din situation. Du kan også snakke med andre kristne, som du har tillid til. Ellers synes jeg, at du skal henvende dig til vores "Personlig Rådgivning" her på JesusNet. Vi vil så sætte dig i forbindelse med en kristen vejleder, som du kan emaile sammen med. Her kan du også stille nogle af de andre spørgsmål du har.

venlig hilsen
Asbjørn Asmussen
(Netmissionær)

Til toppen 
#37518 - 07/10/2004 22:24 Re: Forelskelse [Re: asas]
Anonym
Anonym

Jeg har selv tænkt på det med at snakke med præsten, men i første omgang, er jeg bange for at ødelægge noget for andre mennesker også, så jeg vil tage dit råd om at søge jeres rådgivning her på nettet .... tak for hjælpen!

Til toppen 

Ordstyrer:  Bloch, Kefas, kristina 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær