Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 8 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7153 Tråde
116397 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#37429 - 04/10/2004 22:46 Noget i mørket ...
Anonym
Anonym

Kære Jesusnet.dk

Jeg er en 'voksen' kvinde på 36 år.

Jeg har skrevet ind tidligere med et andet emne og har imellemtiden oplevet noget, som gjorde mig lidt bange ... Jeg har fornylig oplevet Guds nåde og Jesus kærlighed og føler at jeg er blevet omvendt - en meget stærk omvendelse, hvor en præst har bedt for mig.

En nat vågnede jeg dog i min seng og følte at jeg ikke var alene. Det var meget virkeligt for mig og jeg så også - selvom det var mørkt i mit soveværelse en mørk skikkelse - eller nærmere et mørkt ansigt ca. 3 meter væk fra min seng. Da 'det' lagde mærke til, at jeg var vågen veg det hurtigt væk fra mig og forsvandt. Jeg var egentlig bange, men lagde mig istedet for til at sove igen. Næste morgen var jeg lidt forvirret, men lå tilbage med en følelse af, at der virkelig havde været nogen hos mig - nogen, som var blevet skræmt væk af et eller andet? Er det noget, som nogen har oplevet før?

Min egen forklaring er, at det var noget ondt, som prøvede at komme ind i mig - igen, men blev skræmt af Jesus kærlighed, da denne kærlighed er stærkere end alt andet her på jorden. Jeg føler en glæde ved at have oplevet dette, selvom det jo egentlig var en lidt uhyggelig oplevelse, og føler mig tryg den dag i dag blot ved at skrive om det. Jeg har en meget stærk følelse af kærlighed til Jesus helt på lige fod med en stærk forelskelse, og jeg ved, at han er kommet for at blive, han bankede på min dør og jeg åbnede op og der var god plads til at invitere ham ind .... han har fyldt op med kærlighed, hvor mørket havde rum før.

Kærlig hilsen

En falden kvinde

Til toppen 
#37430 - 06/10/2004 15:02 Re: Noget i mørket ...
asas
GlobalModerator
Bruger

Reg.: 21/08/2001
Sted: Fredericia, Danmark
Kære ven

Jeg kan ikke vurdere hvad det er du har oplevet. Men jeg ved at den åndelige verden er virkelig og at Satans dæmoner forsøger at skræmme os, hvis de ser en fordel i det. (Som regel passer det dem bedst at virke i det skjulte). Jeg forstår på det du tidligere har skrevet, at dit liv tidligere har været præget af meget ondt og derfor er det meget tænkeligt, at Satan slår sig i tøjret over at have mistet dig

Men, når du har lagt dit liv i Guds hænder og ladet dig fylde af hans ånd, så behøver du ikke længere at frygte de onde kræfter. Så har du nemlig den stærkeste på din side, og så er det dæmonerne, der har grund til frygt. Derfor var den skikkelse du så også hurtig til at fjerne sig igen. Du er nemlig beskyttet af Guds kærlighed.

I Paulus' brev til Romerne kap. 8 vers 38-39 står: For jeg er vis på, at hverken død eller liv eller engle eller magter eller noget nuværende eller noget kommende eller kræfter eller noget i det høje eller i det dybe eller nogen anden skabning kan skille os fra Guds kærlighed i Kristus Jesus, vor Herre. Sådan er det at leve i troen på Gud.

venlig hilsen
Asbjørn Asmussen
(Netmissionær)

Til toppen 
#37431 - 07/10/2004 22:08 Re: Noget i mørket ... [Re: asas]
Anonym
Anonym

Det lyder utroligt smukt og fredfyldt - det giver mig mod på at fortsætte og prøve igen og igen. Jeg har oplevet så mange positive oplevelser her på det sidste - selv da en veninde sagde til mig, at Biblen var den største løgnhistorie og eventyrbog hun nogensinde havde hørt tale om, ja så valgte jeg at sige - det kan godt være at du tror det, men jeg tror stadig på Gud som vores skaber og Jesus som vores frelser og kærlige ven. Da jeg havde sagt det højt, ja så var det som om, at jeg ikke behøvede at sige mere, for mig var det sagt og det står fast - indeni er der ro .....

Til toppen 

Ordstyrer:  Bloch, Kefas, kristina 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær