Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 8 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7153 Tråde
116397 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#37425 - 04/10/2004 14:19 Brudt Forlovelse
Anonym
Anonym

Hej folkens

Jeg har et lige spørgsmål om hvad man gør efter en brudt forlovelse og man er gået fra hinanden. Hvad gør man med ringene efter sådan en sørgelig hændelse ? Hvad er traditionen, hvis der findes sådan én ? Det gør lidt ondt bare at have dem liggende.

Mvh
Steffen

Til toppen 
#37426 - 04/10/2004 17:39 Re: Brudt Forlovelse
asas
GlobalModerator
Bruger

Reg.: 21/08/2001
Sted: Fredericia, Danmark
Hej Steffen

Ja, når en ringforlovelse går i stykker, så gør det rigtig ondt. Du skriver som om bruddet er let definitivt, men der kan jo i nogle tilfælde være en mulighed for at finde sammen igen. I så fald vil det være rart hvis ringene stadig ligger klar.

Jeg kender ikke til særlige traditioner vedr. ringe fra en brudt forlovelse. Jeg går ud fra, at det er dig, der har betalt dem siden du har dem begge? Hvis de er værdifulde og der er indgraveret noget i dem, kan du få det slebet væk hos guldsmeden og gemme dem til du evt. får brug for dem igen en dag. Du kan også sælge dem til guldsmeden igen.

Nærmere kan jeg desværre nok ikke komme.

venlig hilsen
Asbjørn Asmussen
(Netmissionær)

Til toppen 

Ordstyrer:  Bloch, Kefas, kristina 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær