Hejsa....
Jeg håber du kan hjælpe mig lidt på vej...
Jeg er kristen - dvs. jeg tro på Gud, beder til ham mm...Jeg fandt Gud sådan rigtigt omk. da jeg blev konfirmeret -tror jeg - og nu er jeg snart 23 år...Men, jeg er aldrig blevet opdraget i den kristne tro - det er aldrig rigtigt noget vi har talt om derhjemme( selv om vi alle er døbt og konfirmerert), og jeg har aldrig haft venner eller lign, som har talt om dette... Kun hvor jeg er blevet ældre oplever jeg fra nogle, at de ikke tro på Gud mm... det rør mig egentlig ikke- kun hvis de nedgør det at jeg tror på ham... For de kan sige hvad de vil - kristen er jeg....Men jeg har været sammen med min kæreste i 6 år, og vi fik i år en dejlig lille pige, men men - vi skal først giftes om 5 måneder... Om jeg ved godt at Gud vil have man venter, men jeg er jo ligesom aldrig blevet opdraget til at vente - dette har bare været naturligt for mig!!!Og jeg syntes som sådan heller ikke at der er noget galt i det... det havde jo nok været anderledes hvis mine forældre havde opdraget mig mere, med at vente mm.. - kan du ik se det????? Jeg er altså ikke i tvivl om at Gud elsker os alligevel... Jeg mener - Gud har jo kun lavet "reglerne" for at hjælpe os, ik????