Menu
Hvem er online
1 registrerede (Kefas) og 7 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7153 Tråde
116397 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#36873 - 20/09/2004 19:27 Forbøn.
MDA
Bruger

Reg.: 15/06/2002
Hej!

Royal eller ikke royal. Vil du være med til at bede for Prins Joachim, prinsesse Alexandra og ikke mindst prins Nicolai og prins Felix.

De har været i mine tanker, siden nyhederne om seperationen kom frem. Det lignede en rigtig kærnefamilie og jeg tror virkelig også, at de alle ønskede, at det skulle blive ved, men...
Der kom noget i vejen, som ikke kunne overvindes. Satan sætter ind mange steder, og han elsker at spitte ægteskaber fra hinanden.

Vil I ikke nok alle hjælpe med at bede for denne familie? Lige som alle andre i samme situation, har de også brug for forbøn. Må prins Nicolai og prins Felix igen få et dejligt, trygt hjem, hvor mor og far holder af hinanden.

For Gud er intet umuligt!

M.v.h. MDA

Til toppen 
#36874 - 20/09/2004 23:03 Re: Forbøn. [Re: MDA]
kristina
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 12/10/2001
Sted: Nivå, Karlebo sogn
Ja, MDA, jeg har også bedt for dem. Ikke for, at det må blive en vellykket skilsmisse, men for at de må blive genforenet - de er jo stadig gift i Guds øjne.
Hvad Gud har sammenføjet, må mennesker ikke adskille.

Som du skriver: Intet er umuligt for Gud. Kriser, der overvindes, kan gøre mennesker stærkere - og Gud kan hjælpe parret med at fordøje en hvilken som helst kamel, som det måtte være nødvendigt at sluge.

"Herre, hjælp dem - lad det lykkes!"

kristina

Sandheden tro i kærlighed!
(Ef. 4,15)

Til toppen 
#36875 - 22/09/2004 14:15 Re: Forbøn. [Re: MDA]
Maijannes
Chatvært
Bruger

Reg.: 02/09/2002
Sted: Kolding
Hej MDA

Jeg har det lige som dig, jeg blev frygtelig ked af det da jeg hørte at Prins Joachim og Prinsesse Alexandra skal skilles - den stakkels familie!! Især tænker jeg også på Prinserne Nikolai og Felix, hvor er det synd for dem!! Jeg er selv skilsmissebarn og ved lidt om hvad et brudt hjem kan gøre ved børn, så ja, jeg vil meget gerne bede for dem, og gør det såmænd allerede.

Jeg så et indslag i TV i går (tirsdag) med Prins Joachim ved Arnå i Sønderjylland, og det skar mig i hjertet at se at han var så berørt af situationen, lad os alle bede for Joachim, Alexandra, Nikolai og Felix, de har hårdt brug for det!!

Knus fra Maijannes

Jesus, blandt alle verdens røster, din er ene den som trøster!

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær