Hej!
Jeg har i lang tid været plaget af samvittighedskvaler og en forstyrrende, underbevidst åndelig-depression.. Mit bønsliv er gået helt ned, bibellæsningen blev aldrig til noget og ved hver eneste nedtur er skylden blevet pålagt GUD.. Jeg har været meget syg, haft store halsproblemer der har taget hårdt både psykisk og fysisk, især fordi jeg er forsanger i et band og frygten for at skulle blive syg op til et job har været enorm. Jeg har været uheldig i forskellige situationer hvoraf nogle selvfølgelig har været selvforskyldte. Min kammerat kørte galt og er nu i fare for at blive psykisk-handicappet, min eks-kæreste dukkede op efter 3 år med en betingelse der lød på at der enten skulle være noget igen eller også skulle vi aldrig ses igen og det blev så til at vi aldrig skulle ses igen. Sidst men ikke mindst, så skal min storebror giftes, problemet er bare at uanset hvor meget jeg anstrenger mig, så er jeg egentlig skide ligeglad,..jeg har svært ved at være glad på andres vejne...super-egoistisk...
Jeg føler at alting, på en gang, er blevet smidt i nakken af mig og at jeg synker dybere og dybere...som om gud vil straffe mig!
Jeg flyttede for ik så lang tid siden til Århus og har ikke rigtig fået udvalgt mig et sted at komme, førhen var jeg formand i IMU, men siden jeg flyttede har jeg ikke rigtig haft et fast sted at søge GUD!
Når jeg vil læse i biblen, er ordene glemt efter få minutter, fordi jeg tænker på tusind andre ting... Jeg tænker og tænker og tænker.....Jeg er 21 og alligevel bange for ik at nå det jeg vil... Jeg aner ik hvad jeg vil...Jo Jeg vil prøve Musikken, men det er jo ikke altid det lykkeds og hva så..??... Jeg vil frygtelig gerne ud og rejse opleve nogle ting og sådan, men jeg frygter at hvis jeg tager afsted, at alting så vil være forandret når jeg kommer hjem,... jeg er bange for at de gamle drømme er forsvundet, jeg er bange for at 2. række-drømme vil erobre første rækken...
Nogen gange tænker jeg på om jeg nogensinde vil finde ro i mig selv, for mit hovede er og har altid været ved at revne af tanker, ..Jeg kan på ingen måde forholde mig til fremtiden og slet ikke til det at jeg nogensinde ville kunne give mig selv til en anden med løftet om at elske hende for evigt. Jeg være så sikker om noget den ene dag og så vågne op den næste og være sikker på det stik-modsatte..Jeg er evig tvivlende på mig selv, mine evner og fremtid...
Jeg er bange for rod i lejligheden, for det forvirrer mig og for mig til at føle mig ussel og gir en frygt af at jeg har glemt noget...Det store problem er at jeg heller ikke kan tage mig sammen til at holde det ryddet....
Jeg er et stor rod og føler ikke at jeg kan snakke med nogen, for de vil nok ikke kunne forstå min frygt for tid, liv og følelser,! det er som om at alle mine drømme er trådt frem i lyset og konkurrere om en 1. plads!!
Jeg har bedt,...men Han svarer som sædvanligt ikke,...! Jeg vil så gerne stole på at alt nok skal gå, men jeg hører ikke GUD sige noget...
Jeg ved ikke hvad jeg ville med det her, så bare sig et eller andet...
Black Dog*