Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 6 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7153 Tråde
116397 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#3473 - 23/05/2002 21:10 En glad og interesseret begynderhilsen
Jette Brandt
Bruger

Reg.: 23/05/2002
Sted: Troldhede/Videbæk/Danmark
Hej Allesammen
Jeg glæder mig sådan over at have fundet dette sted på internettet. Jeg er ikke stærk i at chatte, ja faktisk er det første gang jeg bruger min tid på at kontakte nogen over nettet. Jeg er heller ikke sikker på hvordan man gør, men jeg er sikker på, at jeg nok skal lære det. Jeg har ikke været kristen så længe, så jeg vil meget gerne snakke med andre kristne. Jeg vil gerne dele denne store og vidunderlige følelse med nogen, der selv kender til den.
Kærlig hilsen Jette

Til toppen 
#3474 - 24/05/2002 23:20 Re: En glad og interesseret begynderhilsen [Re: Jette Brandt]
kristina
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 12/10/2001
Sted: Nivå, Karlebo sogn
Hejsa Jette, det var rigtig dejligt at læse - ny som kristen ! og at du oven
i købet beskæftiger dig med børn.
Jeg håber du vil blande dig i debatterne i trådene her, så meget du orker !

Velkommen til !

kristina

Sandheden tro i kærlighed!
(Ef. 4,15)

Til toppen 
#3475 - 13/02/2003 23:22 Re: En glad og interesseret begynderhilsen [Re: Jette Brandt]
Anonym
Anonym

Hej Jette!!
Velkommen til. :D
Vi vil også meget gerne snakke med dig! ;)
Det er en rigtig god ting, at du har skrevet lidt om dig selv i din brugerprofil, for så har vi et lille indtryk af dig.

Glæder mig til, måske at mødes med dig i chatten eller i en af de mange heftige debatter. :) :) :)
Guds glæde hos dig fortsat,

Søster B.

Til toppen 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær