Hej alle sammen... Jeg er en pige på 18 år... Jeg her været kristen siden jeg var 4 år... Jeg så Gud for mig... Men jeg har været mange ting igennem, i hele mit liv, men jeg har altid vist at Gud var hos mig... Men for 3 mdr siden, fik jeg en kanon kæreste, jeg sys han var sød og sjov... Jeg vidste godt at han 2 og solgte stoffer... Men det jeg vil hend til er, at jeg selv en dag var meget langt nede over nogle ting, og jeg 2 med min kæreste i byen, og han sagde at jeg bare kunne tage nogle stoffer, og at jeg vill få det bedre af dem, jow tak det skal jeg love for, efter en kiks (ekstasi) skulle jeg have noget hver dag.. Det var en fed fornemmelse jeg havde med mig selv, og alt var bare så fedt, jeg havde ikke nogle problemer... Men under alt det, lå smerten stadigvæk, smerte over alt det jeg havde oplevet... En dag jeg var hjemme hos min kærste, så jeg hvor meget han gik i panik fordi at ikke have noget hash, og det skramte mig fra vid og sans... Jeg slog op med ham, og tænkte, DER må være en bedre måde at få det godt på igen... Jeg søgte ind i mig selv, søgte ind til GUD og JESUS, og jeg sad og bad i 4 timer.... GUD kom og sagde at der var en anden vej... En anden vej.... Ja der er en anden vej, og det er den vej jeg er på vej hen til nu... Jeg har ikke taget stoffer i 1 mdr, og jeg er ret stolt af mig selv, men jeg føler lede ved det jeg har gjordt over for mig selv, og over for GUD.... Men jeg ved at GUD nok skal tilgive mig... Så alle, selv om at du har det svært, er der altid en anden vej... Du skal bare stoppe op og finde den... Jeg priser GUD hverdag for at han har hjulpet mig ud af det hele... GUD ER STOR.... GUD ER BARE FOR SEJ--<@
Ændret af Netmissionæren (18/05/2004 15:02)