Jeg er ny her på sitet, og vil lige høre om i kan hjælpe mig.
For nogle år siden hørte jeg et par numre med et band der hedder Smalltown Poets, utrolig lækker musik, men desværre et ret ukendt band for de fleste.
Jeg har læst lidt om dem og fundet ud af at de er et "kristent" band der spiller "kristent musik". SÅ jeg vil lige høre om der er nogen her på jesusnet.dk der kender dem, og måske ved hvor man kan købe deres albums ?
Så vidt jeg ved har de udgivet 3 albums:
Smalltown Poets (1997) Listen Closely (1999) Third Verse (2000)
Listen Closely Smalltown Poets; $9.99 - Usually ships within 1-2 business days Condition: club
*** We're sorry. The item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button. ***
Jeg tjekkede lige nogle af de sider jeg plejer at købe musik på, og på www.freshreleases.com sælger de ThirdVerse til 14$ (80 kr) dertil kommer ca. 50 kr i fragt... Der plejer ca. at gå en uge før man har cd'en hvis de har den på lager... Jeg prøvede også www.familychristian.com og www.bn.com men der havde de ikke noget.
www.musichristian.com har dem også til lidt under $15. De sender varen gennem Sverige (har de i hvert fald gjort med mine ordrer indtil nu), så man slipper for dansk told og moms :-)