Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 7 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7153 Tråde
116397 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#32052 - 14/04/2004 21:06 En helt spesjiel situasjoin
Machine_A
Bruger

Reg.: 15/10/2001
Sted: Silkeborg
Nåja, titlen var nok kun sjov hvis man så Fink-spillet i CWC World...!

Jeg har lidt forvirring omkring forum og forumkategorier. Der skal nemlig faktisk en helt speciel situation til, før jeg (som jeg ellers altid har kunnet) kan se 2 åbne kategorier på én gang.

Når jeg normalt kommer herind til jesusnet, åbner forumet i kategorioversigten, hvor jeg kan se de 3 kategorier. Når jeg klikker på en af dem, kan jeg se det forum åbnet og ikke andre - heller ikke andre kategorier.

Men hvis jeg så klikker på det lille minus der er ved den kategori jeg er i, for at lukke kategorien, så lukker den godt nok, men viser derefter de to andre kategorier (åbnede eller lukkede alt efter hvad jeg sidst valgte). Klikker jeg på plus igen, kan jeg fint overskue alle 3 kategorier på en gang. Men kun indtil jeg enten klikker på Forumoversigt eller har læst en tråd og trykker mig ud i forumets oversigt.

Er det en korrupt cookie? Eller skal man ud i en helt speciel situation...?

Undskyld ulejligheden

Til toppen 
Hold dig ajour med JesusNet.dk
#32053 - 15/04/2004 08:36 Re: En helt spesjiel situasjoin [Re: Machine_A]
Nardus
GlobalModerator
Bruger

Reg.: 17/08/2001
Sted: Brabrand
Hej Machine_A!

Opdelingen i forumkategorierne er sket for at tydeliggøre opdeleing mellem Debat og Spørgsmål/Brevkasse.

Alle andre kan også bruge den funktion, som du nævner, så om den er speciel, ved jeg ikke

Min erfaring er, at det er meget begrænset, hvor mange, der kender til funktionen, og som bruger den, hvorfor det ikke umiddelbart er noget, jeg vil gøre noget ved.

Så Machine_A: Det er ikke dig, den er gal med - det er os Men vil du bruge den gamle visning, kan du sætte dit bogmærke til at vise denne side i stedet.

Med venlig hilsen

Kristian Lindholm

Til toppen 
#32054 - 15/04/2004 10:29 Re: En helt spesjiel situasjoin [Re: Nardus]
Machine_A
Bruger

Reg.: 15/10/2001
Sted: Silkeborg
Hej

Mange tak for svaret.

Undskyld ulejligheden

Til toppen 

Ordstyrer:  Nardus 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær