Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 7 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7153 Tråde
116397 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#31901 - 09/04/2004 13:46 Islam
Rasmus
Bruger

Reg.: 26/05/2002
Sted: Struer
Har lige set nogle dokumentarfilm om Islam, lavet af to kristne der er tidligere muslimer.

http://jesusnet.dk/cafethomas/forum/showthreaded.php?Cat=&Number=38899&page=0&view=collapsed&sb=5&o=&vc=1

Rasmus

Jesus er den største :-)

Til toppen 
#31902 - 12/04/2004 14:49 Re: Islam [Re: Rasmus]
Esmaralda
Bruger

Reg.: 17/10/2002
Sted: Sønderjylland - Bylderup Bov
Hej Rasmus

Vi har egentlig en politik der siger at links uden kommenterer bliver slettet..... men du slipper med et vink med en vognstang (er kommet)

Jeg spørger dig lige - hvad mener du selv om det - hvad af der er det du gerne vil viderebringe, debatere, oplyse om...... hvorfor er det du mener at det er værd at bruge tid på netop disse links?

Venlig hilsen Ester Han friede os ud af mørkets magt og flyttede os over i sin elskede søns rige

Til toppen 
#31903 - 12/04/2004 18:40 Re: Islam [Re: Esmaralda]
Rasmus
Bruger

Reg.: 26/05/2002
Sted: Struer
Jeg viser et link til et andet sted på Jesusnet, hvor jeg synes jeg har gjort opmærksom på det.

Udover det er det fra en Irakisk ven, der gerne vil fjerne danskernes glansbillede af Islam. Og jeg synes Jesusnet var et godt sted at starte.

Rasmus

Jesus er den største :-)

Til toppen 
#31904 - 13/04/2004 13:40 Re: Islam [Re: Rasmus]
Esmaralda
Bruger

Reg.: 17/10/2002
Sted: Sønderjylland - Bylderup Bov
Hej Rasmus

Hovsa - der var jeg for hurtig ude med vognstangen undskyld.....

Forstår jeg dig ret når jeg hører at du linker til disse kristne eks-muslimers vidnesbyrd fordi du mener at de afdækker en stor del af sandheden om Islam.... og at det vi ellers hører rundt omkring ikke er sandheden om Islam?

Jeg har set et par stykker af udsendelserne og synes faktisk også de er et kig værd...... de tager ca en halv time pr styk og kommer vidt omkring i den Islamiske lære og samfundsstruktur......

Udsendelserne foregår på engelsk og det er jeg ikke særlig god til - men noget af det der fes ind var den enes vidnesbyrd om hvorfor Jesus ikke bare kunne være en stor profet......

Jeg sætter lige dit oprindelige indlæg med links til udsendelserne + dine kommentare ind her - så de er i tråden .......

Venlig hilsen Ester Han friede os ud af mørkets magt og flyttede os over i sin elskede søns rige

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær