Hej Jesusnet...
Jeg er en pige som går i 10 klasse, på en efterskole. Jeg er kristen, og har altid været det. Mange af mine venner og veninder er kristne, men vi har forskellige måder at leve som kristne.
Jeg har en veninde, en meget god veninde, hun er faktisk min rumbo ( det vil sige, hende jeg deler værelse med ude på skolen) og jeg holder virkelig af hende. Men hun har det ikke ret godt. Hun har spiseforstyrrelse, og det har virkelig gjort hende meget syg. Lige i øjeblikket er det ikke maden der er hendes store problem. Nej, gid det var, tænker jeg nogengange. I går skar hun sig selv i håndleddet, hvilket både skræmte mig og hende. Hun kom ikke noget særlig til, altså hun tog ikke skade, men hun blev næsten bange for sig selv.
Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har bedt Gud om at hjælpe hende, for jeg ved bare ikke hvad jeg selv kan gøre mere. Hun er så sød og rar, og det kan ikke passe at hun ikke skal komme over dette. I går aftes fortalte hun mig, at hun havde bedt Gud om at hjælpe hende, sådan med foldede hænder og det hele, og det har hun ikke gjort særlig meget i, men hvorfor hjælper Gud så ikke?
Hvis du har forslag til hvad JEG kan gøre for min veninde, så ville jeg blive enorm glad. Hun mangler virkelig selvtillid, og det hjælper ikke længere at sige at man holder af hende. Hjælp mig....inden hun igen gør noget dumt!!!
På forhånd tak...
Venlig hilsen "hende der ikke selv kan mere"