Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 7 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7153 Tråde
116397 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#30321 - 23/02/2004 18:48 Synd-onani
Anonym
Anonym

Hej jeg er en dreng på 20 år. jeg blev personlig kristen for ca.5-6 år siden og er født og opvokset i en kristen familie.
Jeg har i længer tid bøvlet meget med en bestemt synd nemlig: onani. Det er meget svært for mig og fortælle om da det er noget som jeg er meget flov over at jeg gør. Jeg hader bare mig selv når jeg har gjort det, og kan blive så sur over at jeg ikke kan lade være med det. Jeg har bedt til Gud om han måtte hjælpe mig og være min styrke midt i fristelsen. Men jeg kan ikke lade være med det alligevel!? Jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre, jeg ville virkelig ønske jeg kunne lade være med det, men det er bare sådan en stærk kraft i mig!!? Jeg ved Gud høre mig når jeg beder men det er bare ikke altid det føles sådan. Jeg ville ønske at der bare var en eller anden nem måde og holde op på, men sådan fungere det bare ikke!
Jeg håber du kan hjælpe mig, jeg ved godt at der ikke findes en eller anden magisk formel for hvordan man holder op men jeg er bare nød til at søge noget hjælp, for det er noget som går mig rigtig meget på!!?

Venlig Hilsen Jacob

Til toppen 
#30322 - 24/02/2004 15:04 Re: Synd-onani
asas
GlobalModerator
Bruger

Reg.: 21/08/2001
Sted: Fredericia, Danmark
Hej

Mit bedste svar til dig er at bede dig læse hvad jeg tidligerede har skrevet i dette forum om onani:

Jeg sidder fast

Jeg håber du kan bruge det svar. Ellers må du skrive igen.

venlig hilsen
Asbjørn Asmussen
(Netmissionær)

Til toppen 

Ordstyrer:  Bloch, Kefas, kristina 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær