Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 7 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7153 Tråde
116397 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#29672 - 10/02/2004 16:41 Om at logge ind
Thilde
Bruger

Reg.: 23/01/2004
Hej

Jeg vil gerne foreslå, at I laver et link, så man kan logge ind som bruger direkte på forsiden for Café Thomas, og evt. også fra chatten. Det er ved at blive et stort irritationsmoment for mig, at man hver gang skal ind i debatforummet for at finde linket til logge ind.

Guds fred!

- Thilde

Herren velsigne dig og forbavse dig!

Til toppen 
Hold dig ajour med JesusNet.dk
#29673 - 11/02/2004 07:05 Re: Om at logge ind [Re: Thilde]
Nardus
GlobalModerator
Bruger

Reg.: 17/08/2001
Sted: Brabrand
Hej Thilde!

Du kan, når du logger ind, bede computeren om at huske dit brugernavn og adgangskode. Så skulle du kunne komme direkte til forsiden med mulighed for at lave indlæg uden at skulle logge ind hver gang. På http://jesusnet.dk/cafethomas/ kan du i højre side klikke på "Forumoversigt", og du skulle gerne havne lige midt i forum'et.

Sig endelig til, hvis jeg ikke har ramt præcist det, du mente.

Med venlig hilsen

Kristian Lindholm
admin

Til toppen 
#29674 - 11/02/2004 10:49 Re: Om at logge ind [Re: Nardus]
missio
Bruger

Reg.: 11/10/2001
Sted: Hasle, Bornholm
Hej Kristian

Den går jo bare ikke fra en offentligt PC, hvor det jo ikke vil være smart at bede computeren om at huske brugernavn og adgangskode.

Hvis man benytter linket til debatforummet ude fra forsiden, vil man under alle omstændigheder havne i forumsoversigten. Enten som logget ind eller som logget af. Herefter skal man så gå til login-siden.

Hvis der på forsiden var et link direkte til login-siden, vil du kunne springe turen omkring forumsoversigten over. Det er så et spørgsmål om hensigtsmæssig og overskuelig opstilling på forsiden kontra det praktiske ved ikke at skulle omkring forumsoversigten først.

/missio

Til toppen 
#29675 - 11/02/2004 12:18 Re: Om at logge ind [Re: missio]
Nardus
GlobalModerator
Bruger

Reg.: 17/08/2001
Sted: Brabrand
Det har du selvfølgelig helt ret i Missio. Sidder man ved en offentlig computer, er det ikke en god idé at lade computeren huske på brugernavnet og adgangskoden.

Hvis der ude i højre side kom et lille link til login siden, ville problemet så være løst?

Med venlig hilsen

Kristian Lindholm

Til toppen 
#29676 - 11/02/2004 20:46 Re: Om at logge ind [Re: missio]
Thilde
Bruger

Reg.: 23/01/2004
Hej

Jeps! Det er lige præcis det jeg mener!

Det kunne f.eks. gøres som på http://www.macnyt.dk/

Guds fred!

- Thilde

Herren velsigne dig og forbavse dig!

Til toppen 

Ordstyrer:  Nardus 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær