Jeg synes, at det blive sværere og sværere at finde nogen, som man kan have tillid til. Altså i dette ellers tidligere så dejlige lille Danmark.
Før var folk til at regne med. Et ord, var et ord. I det område, hvor jeg bor nu, ville jeg ikke være glad for at skulle blive nødt til at lade en nabo tømme postkassen eller vande potteplanterne, når jeg tog på ferie!
Hvem tør I overlade nøglen til jeres lejlighed og dermed muligheden for at snave i en masse, mens I er borte?
Hvem har I virkelig tillid til?
Jeg synes der er så meget lusk - man hører om så meget med at folk lige snupper eet eller andet i sådan en anledning...! Ja,
selv din hjemmehjælper kan du ikke længere føle dig tryg ved, fordi der kommer folk af alle mulige slags.
Og så er der alt det med usikkerheden omkring, hvad regeringen finder på, der kan komme til at
berøre , ja måske endda
berøve dig din pension - og skattelovgivningen, som de laver om på i tide og mest i utide!
Der er ikke meget man kan regne med!
Selv, når du køber en liter mælk, kan du risikere at den er fyldt med medicinrester.
Det er synd for jer, der er unge i dag - godt man ikke skal regne med at blive 100 år, for der er ikke mange mennsker, man kan have tillid til længere!
Nå, det kan da godt være jeg er lidt for pessimistisk....?
Har I noget, der kan gøre mine beklagelser lidt til skamme?