Café,
Carlo skrev:
[...]
Ca>Jeg kan ikke finde rundt i alt det dér. Der var nogen på ateist.org der nævnte
>noget om kejserens nye klæder.Hvis nogen på Ateist.org (eller andre fora) skriver noget om mine artikler, skal du være velkommen til at citere argumenterne hér, så de kan blive læst og diskuterede af alle (så længe indholdet af citatet lever op til JesusNets målsætninger, jf.
dette indlæg).
Ca>Engang blev du sur på mig på ateist.org fordi jeg nævnte noget om at
>kreationister i enkelte tilfælde kunne tænkes at være enfoldige, da jeg sigtede til nogle
>falsknerier af et chimpancekranium i en bog af Vagttårnets Selskab.Jeg blev ikke "sur" på dig, jeg var blot ikke enig med dig. Du påstod, at alle kreationister var dumme, for "[h]vis de var kloge ville de vel ikke være kreationister", hvilket du forsøgte at understøtte med nogle referencer til den gennemsnitlige uddannelse blandt Jehovas Vidner. Jeg svarede, at JV's lave uddannelsesniveau ikke skyldtes deres kreationisme, og at du under alle omstændigheder ikke kunne udtale dig om
alle kreationister på baggrund af, hvordan
nogle af dem var.
Herefter forsøgte du at lede diskussionen ind på et generelt angreb mod JV, bl.a. med dine henvisninger til et vildledende billede af et chimpansekranium i en af Vagttårnets bøger. Og da jeg ikke selv er JV (hvilket jeg også fortalte dig dengang), så jeg ingen grund til at fortsætte diskussionen.
Men hvad har alt dette at gøre med min artikel om ciliets kompleksitet?
Ca>Den seneste udvikling på skabelse.dk? Hmmmmmmm.........Hvilken "udvikling"? Og hvad har
den at gøre med min artikel?
[...]
Ca>Det er vel ikke andet end blasfemi, når man kolporterer håbløse vildfarelser på
>Vorherres vegne. Eller hvad?Nej, bestemt ikke. Men hvad har dette at gøre med min artikel? Mener du, at darwinisten Kenneth Miller har vildledt sine læsere "på Vorherres vegne"?
[...]
Guds fred,
Andreas
evolutionsteori/: Artikler om evolution og skabelse