Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 7 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7153 Tråde
116397 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#28094 - 13/01/2004 08:34 jeg stopper som debattoer her paa jesusnet
nelle
Bruger

Reg.: 05/09/2003
Sted: Nederland
Hej

Efter et par dages overvejelse er jeg kommet frem til , at jeg ikke laengere vil vaere debattoer her laengere.

Vagn Bro sagen har faktisk gjort, at den mistanke som jeg har haft med at vi ikke bliver behandlet lige for "loven" er rigtig, og jeg synes problemet mere lugter af , at en debattoer og en ordstyrer ikke har kunnet "forliges" i debatterne.

Dertil maa jeg saa ogsaa erkende, at jeg synes de fleste af ordstyrerne paa jesusnet. opfoerer sig fair og korrekt.

Men tak fordi jeg maatte vaere med.

Ellen

Til toppen 
Hold dig ajour med JesusNet.dk
#28095 - 13/01/2004 09:45 Re: jeg stopper som debattoer her paa jesusnet [Re: nelle]
asas
GlobalModerator
Bruger

Reg.: 21/08/2001
Sted: Fredericia, Danmark
Kære Nelle

Det er jeg ked af at læse. Jeg tager til efterretning at vi som ordstyrere har ageret på en måde som har været svær at forstå for nogle. Det må vi tage til os.

Vi har ingen skjult dagsorden og intet at skjule. Og vores ønske er at behandle alle lige. Når det ikke lykkes skal vi være de første til at beklage det.

Jeg håber at din beslutning ikke er permanent og takker for dit engagement her på Café Thomas Debatten.

venlig hilsen
Asbjørn Asmussen
(Netmissionær)

Til toppen 
#28096 - 13/01/2004 09:55 Re: jeg stopper som debattoer her paa jesusnet [Re: asas]
nelle
Bruger

Hej Asbjoern

Jeg er ogsaa selv ked af det, men formaalet for mig er en debat hvor man kan ytre sig frit og ikke taenke paa hvorvidt det man nu skriver staar til en udelukkelse eller bortvisning.

Jeg mener selvfoelgelig at man skal formulere sig i et sprog der ikke nedgoer andre, opfoere sig paa en ordentlig maade, hvad jeg egentlig ogsaa mener jeg har gjort, eller forsoegt paa bedste vis:-) men jeg foeler der er blevet lagt en daemper paa min debataktivitet efter Andreas er blevet ordstyrer, idet jeg simpelthen ikke orker at komme i konflikt med en ordstyrer, og mit antal af indlaeg har ogsaa vaeret faldende siden da.

MVH
Ellen

Til toppen 
#28097 - 13/01/2004 10:20 Re: jeg stopper som debattoer her paa jesusnet [Re: nelle]
asas
GlobalModerator
Bruger

Reg.: 21/08/2001
Sted: Fredericia, Danmark
Kære Nelle

Der er mig bekendt ikke noget i dine indlæg og din debatstil, som har givet anledning til indsigelser fra ordstyrernes side, så jeg mener ikke du har grund til at føle dig usikker på Debatten her. At sagen med Vagn er gået i hårdknude er en kompliceret affære som jeg ikke kan gøre rede for her.

venlig hilsen
Asbjørn Asmussen
(Netmissionær)

Til toppen 
#28098 - 13/01/2004 11:08 Re: jeg stopper som debattoer her paa jesusnet [Re: asas]
nelle
Bruger

Hej Asbjoern

Det kan jeg godt forstaa du ikke kan, men vi maa se tiden an, jeg har bare brug for at overveje min deltagelse her, men tak for dine svar i oevrigt.

MVH
Ellen

Til toppen 

Ordstyrer:  Nardus 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær