Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 7 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7153 Tråde
116397 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#27614 - 02/01/2004 11:45 vedr. ligebehandling af brugere
nelle
Bruger

Reg.: 05/09/2003
Sted: Nederland
Hej

Jeg maa tilstaa at jeg blev lidt forbavset over at laese Andreas irettesaettelse af Vagn Bro, kan ikke se, hvor Vagn skulle have overtraadt etikettens punkt 3 og 6.

Ellen

Til toppen 
Hold dig ajour med JesusNet.dk
#27615 - 02/01/2004 13:59 Re: vedr. ligebehandling af brugere [Re: nelle]
Andreas
Bruger

Reg.: 11/10/2001
Hej Ellen. Kan du ikke sende mig en privat besked om, hvad du ikke forstår? Jeg synes ellers, at jeg forklarede mig i mit oprindelige indlæg.

Guds fred,
Andreas

Til toppen 
#27616 - 02/01/2004 15:20 Re: vedr. ligebehandling af brugere [Re: Andreas]
nelle
Bruger

Reg.: 05/09/2003
Sted: Nederland
Hej Andreas

Jeg synes at Vagn Bro altid udviser respekt for andre brugere i debatter og er altid villig til at indroemme hvis han tager fejl.

Synes ogsaa du gaar ind som ordstyrer og "blander" dig lidt utilsigtet, da man maa formode at parterne selv kan udrede de problemer de evt. har i forstaaelsen eller misforstaaelsen af hinandens synspunkter, og det viste sig jo ogsaa at vaere tilfaeldet her synes jeg.

For mig at se er det et spoergsmaal om hvad ordstyrernes rolle skal vaere her, eller er her, om de ogsaa skal gaa ind og kommentere en situation som den omtalte mellem Vagn Bro og Philip.

MVH
Ellen

Til toppen 
#27617 - 02/01/2004 15:46 Re: vedr. ligebehandling af brugere [Re: nelle]
Andreas
Bruger

Hej Ellen,

Jeg har sendt dig en privat besked.

Guds fred,
Andreas

Til toppen 
#27618 - 03/01/2004 07:05 Re: vedr. ligebehandling af brugere [Re: Andreas]
Anonym
Anonym

Principielt finder jeg det forkert at ordstyrere begrunder deres afgørelser i private beskeder.

Når en ordstyrer har magt til at gribe ind i en debat, hvilket jeg finder hensigtsmæssigt, så bør ordstyreren eller ordsstyrergruppen åbent kunne forsvare deres beslutninger når de kritiseres.

En klar praksis på dette område er efter min mening en god sikring mod misbrug af ordstyrerens beføjelser.

Som svar på:

Andreas skrev:
Jeg bryder mig heller ikke om dit ikke-så-skjulte forsøg på at underminere min autoritet som ordstyrer med denne opfordring til folk om at blande sig i en diskussion, som jeg har erklæret for ovre.

Efter min opfattelse er det dig selv der underminerer din autoritet som ordstyrer ved din uforståelige indgriben i en debat som efter min bedste overbevisning var ført til ende og hvor alle havde fået svar på deres spørgsmål!

Og du fortsætter efter min opfattelse med at underminere din autoritet ved at benytte private beskeder til at forklare dig overfor Nelle der, ligesom jeg, også står uforstående overfor din indgriben.

mvh - Vagn Bro

Til toppen 
#27619 - 04/01/2004 00:17 Tråden lukket! [Re: nelle]
missio
Bruger

Sted: Hasle, Bornholm
Denne tråd er lukket.

På JesusNet.dk er det indrettet på den måde at det er ordstyrerne der suverænt afgør om der er tale om et brud på Netiketten eller om indlæg på en anden måde træder udenfor hvad vi finder er OK.

Disse afgørelser står ikke til debat. Er der alligevel noget en bruger mener at have brug for at få klarlagt i forbindelse med en henstilling, kan den pågældne bruger henvende sig til ordstyreren via det interne postsystem og der få en forklaring.

Vi har ikke det fjerneste imod at stå ved og forsvare vores synspunkter, men vi ønsker ikke at disse sager skal mudre debatforummet til, så derfor har vi bestemt, at der skal gøres brug af private beskeder.

Det er den måde vi har valgt at indrette os på i vores "hjem", og vi forventer at vores gæster er indstillet på at følge den husorden vi har på området.

Med venlig hilsen

Carsten "Missio" Mikkelsen
Admin, JesusNet.dk

Til toppen 

Ordstyrer:  Nardus 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær