Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 7 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7153 Tråde
116397 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#2754 - 17/03/2002 14:32 Kærlighed ved første blik
Anonym
Anonym

Er det forkert efter bibelen, at blive forelsket i en person.. man enlig ikke kender, man ser ham bare og bliver derefter totalt ødelagt af ens følelser, fordi man ville ønske man var sammen med ham, men man ved både at det er en fake følelse og at man aldrig, ville kunne komme til at snakke med ham!....Men han er bare den, man længe har ledt efter ( lyder undeligt men jeg er personkender)og destu mere man lægger mærke til ham, bliver følelsen af magtesløshed mere og mere dræbende...og det værste ved at være kristen og have den følelse, er nok at man er klar over, at en kristen dreng ALDRIG vil kunne føle sådan, så jeg kan lige så godt vinke farvel til ham!
Og en ting til, hvis det er forkert efter bibelen, hvorfor kan man så få den følelse,
driller Gud en bare med konstant hjertesorger!

Til toppen 
#2755 - 23/03/2002 13:03 Re: Kærlighed ved første blik
asas
GlobalModerator
Bruger

Reg.: 21/08/2001
Sted: Fredericia, Danmark
Nej det er bestemt ikke forkert. Bibelen afstikker ikke regler for den slags.

Forelskelse er en spændende og dejlig følelse, men den kan også såre og gøre ondt. Anderledes kan det ikke være. Nu ved jeg ikke hvorfor du mener at du aldrig vil komme til at snakke med ham og hvorfor du mener at han aldrig vil kunne føle sådan. Men jeg ved at Gud driller ikke nogen. Gud tillader os derimod at leve og opleve menneskelivet på godt og ondt.

Men derfor er Gud ikke ligeglad. Du kan også indvie Gud i dine følelser og oplevelser og bede ham vise dig vejen fremad. Men regn ikke med at du bliver forskånet for hjertesorger. Gud bruger også de tunge oplevelser til at modne og styrke os som mennesker.

venlig hilsen
Asbjørn Asmussen
(Netmissionær)

Til toppen 

Ordstyrer:  Bloch, Kefas, kristina 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær