Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 7 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7153 Tråde
116397 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#26476 - 07/12/2003 04:47 drømme drømme og se syner
Ole Madsen
Bruger

Reg.: 28/02/2003
Sted: Auning

Joe 2:28 (3:1) Og det skal ske derefter, at jeg vil udgyde min ånd over alt kød, eders Sønner og eders Døtre skal profetere, eders gamle skal drømme Drømme og eders unge skue Syner;

I USA er der mange hjemmesider hvor folk kan sende deres drømme eller syner ind, jeg tror at mange har den slags i USA, de er måske også mere åndelige i deres kirker end i vores, jeg ved godt at der er meget skidt der ovre, men alligevel, hvordan er det i IM, er det noget der foregår meget eller?

Jeg kommer selv i IM men er opvokset i en frikirke

Ole

Til toppen 
Hold dig ajour med JesusNet.dk
#26477 - 08/12/2003 14:44 Re: drømme drømme og se syner [Re: Ole Madsen]
Esmaralda
Bruger

Reg.: 17/10/2002
Sted: Sønderjylland - Bylderup Bov
Hej Ole

Hvad mener du??? Om der findes mennesker i Danmark i dag som modtager budskaber fra Gud gennem drømme..... eller at man kan dele sine drømme med andre...????
Jeg forstår ikke lige dit inlæg....

Venlig hilsen Ester Han friede os ud af mørkets magt og flyttede os over i sin elskede søns rige

Til toppen 
#26478 - 08/12/2003 14:53 Re: drømme drømme og se syner [Re: Esmaralda]
Ole Madsen
Bruger

det jeg mener er, er det noget der foregår i IM eller som med så meget andet, lidt i det stille uden at det er ude i det åbne

Ole

Til toppen 
#26479 - 08/12/2003 15:01 Re: drømme drømme og se syner [Re: Ole Madsen]
Esmaralda
Bruger

Reg.: 17/10/2002
Sted: Sønderjylland - Bylderup Bov
Hej Ole

Jeg er kun kommet i IM ganske kort tid..... kommer i LM nu.....igen.....

Det med drømme - i LM - går vi meget stille med dørene med..... Jeg selv har faktisk oplevet at få nogle drømme som omhandlede bestemte personer (jeg kendte) eller bestemte situationer...... Men jeg har aldrig oplevet drømme som skulle fremlægges offentligt.

En af mine drømme gik på at en ung pige fra min kreds var på vej ud i alkohol og i det hele taget en syndig verden. Min drøm gav et ret konkret redskab til at få hendes opmærksomhed tilbage på Jesus igen.... det brugte jeg så overfor hende - men har aldrig fortalt nogen helt konkret hvad det drejede sig om. Hun er den dag i dag kristen...... og hun ved slet ikke at det var min drøm som satte hende tilbage på sporet..... hun takker Gud for tilfældighederne som ledte hende tilbage..... ER det ikke bare stort hvordan Gud kan bruge små ting i hverdagen (hvernatten) til at frelse mennesker....

Jeg har aldrig oplevet nogen fortælle om deres drømme til et møde i missionshuset..... men nogengange har jeg oplevet det i vores studiekreds (10 personer) eller i andre små grupper.....

Venlig hilsen Ester Han friede os ud af mørkets magt og flyttede os over i sin elskede søns rige

Til toppen 
#26480 - 08/12/2003 16:25 Re: drømme drømme og se syner [Re: Esmaralda]
Ole Madsen
Bruger

det lyder simpelt hen vidunderligt, jeg ville ønske at jeg også måtte drømme drømme og se syner, jeg ved godt at paulus siger noget med at man kan blive opblæst af hvad man har set, så ydmyghed må måske først før det andet, men jeg kan da altid prøve og bede om det

Tak for vidnesbyrdet

Ole

Til toppen 
#26481 - 19/12/2003 17:40 Re: drømme drømme og se syner [Re: Ole Madsen]
AMJ
Bruger

Reg.: 27/03/2002
Sted: København
Jeg er vild med vores kreative Gud! jeg drømmer drømme og er glad for at Gud bruger mig og mine visuelle gener og tanker til at formidle sig til mig. Tak at jeg ikke skal tale Hans sprog, men at Han kan tale mit..

Til toppen 
#26482 - 20/12/2003 17:01 Re: drømme drømme og se syner [Re: AMJ]
Josefin
Bruger

Reg.: 13/03/2003
Hej og glædelig jul
Så må der være hverdagsmad for mig så,for jeg oplever det her tit... jeg har tit undret mig.. men jeg har altid følt,at det var Guds ledelse.Josefin

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær