Hej Ole
Jeg er kun kommet i IM ganske kort tid..... kommer i LM nu.....igen.....
Det med drømme - i LM - går vi meget stille med dørene med..... Jeg selv har faktisk oplevet at få nogle drømme som omhandlede bestemte personer (jeg kendte) eller bestemte situationer...... Men jeg har aldrig oplevet drømme som skulle fremlægges offentligt.
En af mine drømme gik på at en ung pige fra min kreds var på vej ud i alkohol og i det hele taget en syndig verden. Min drøm gav et ret konkret redskab til at få hendes opmærksomhed tilbage på Jesus igen.... det brugte jeg så overfor hende - men har aldrig fortalt nogen helt konkret hvad det drejede sig om. Hun er den dag i dag kristen...... og hun ved slet ikke at det var min drøm som satte hende tilbage på sporet..... hun takker Gud for tilfældighederne som ledte hende tilbage..... ER det ikke bare stort hvordan Gud kan bruge små ting i hverdagen (hvernatten) til at frelse mennesker....

Jeg har aldrig oplevet nogen fortælle om deres drømme til et møde i missionshuset..... men nogengange har jeg oplevet det i vores studiekreds (10 personer) eller i andre små grupper.....