Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 7 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7153 Tråde
116397 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#26459 - 05/12/2003 15:54 håbefuld fremtid?
Ole Madsen
Bruger

Reg.: 28/02/2003
Sted: Auning
jeg kunne godt tænke mig at spørge om hvor mange her tror på en bedre fremtid for verdenen?

når jeg læser profetierne i evangelierne eller åbenbaringsbogen, så ser det ikke ud som om at vi vil få bedre tider, men nærmere trænge tider, fyldt af smerte og forfærdelige begivenheder, folk skal ængstes over det der vil komme over jorden

Ole

Til toppen 
#26460 - 05/12/2003 19:22 Re: håbefuld fremtid? [Re: Ole Madsen]
Alex
Bruger

Reg.: 08/06/2003
Hej Ole,

Det er ved profetier altid så svært at vurdere hvor vi er på tidens strøm. Vi vurderer ikke vores samtid og historien med de samme briller. Verden har sandelig ængstes over trænge tider, og kan komme til det igen.

Men vi er antageligt enige om, at verdenssituation vil forbedres vil Jesu genkomst.

DKs første netforum for Bibelsk Universalisme:
http://www.groupcare.dk/da/group.asp?groupid=408816

Til toppen 
#26461 - 05/12/2003 21:20 Re: håbefuld fremtid? [Re: Alex]
Ole Madsen
Bruger

Hej Ole,

Det er ved profetier altid så svært at vurdere hvor vi er på tidens strøm.
Men vi er antageligt enige om, at verdenssituation vil forbedres vil Jesu genkomst.

den velsignelse Gud l over den som læser profetienes ord i åbenbaringsbogen er, at han ønsker at give en forståelse af den tid der ligger forud for alt det som skal komme over jorden, det er det som er til os i åbenbaringsbogen, men der er faktisk meget som indikere at vi er tættere på end vi måske regner med, mange af de elementer i åb er meget tæt på at komme ud i virkeligheden, jeg ved godt at vi ikke kan sige hvor tæt vi er på bortrykkelsen, men der står alligevel at vi ikke skal overraskes om vi vandre i lyset.

når Jesus kommer igen på oliebjerget og vinder over fjendens hær, vil alt blive bedre fordi at Jesus skal regere over hele jorden

Ole

Til toppen 
#26462 - 06/12/2003 18:17 Re: håbefuld fremtid? [Re: Ole Madsen]
Alex
Bruger

Reg.: 08/06/2003
Hej Ole,

Hvor mange år føler du at det vil ske indenfor? Cirka?

DKs første netforum for Bibelsk Universalisme:
http://www.groupcare.dk/da/group.asp?groupid=408816

Til toppen 
#26463 - 06/12/2003 18:41 Re: håbefuld fremtid? [Re: Alex]
Ole Madsen
Bruger

det er der ingen der kan sige, men det er tydeligt at veerne er meget tydelige, alle de forskellige ideologier som komme rtil udtryk i åb er virksomme i forskellige magtgrupper idag, populations kontrol via virus, de dyr der skal dræbe mennesker i åb vil sikkert være biologisk våben for at mindste menneskemængden i verden, der er mennesker der siger at vi bare venter på den rigtige virus for at løse verdens problemer

Ole

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær