Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 7 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7153 Tråde
116397 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#26223 - 30/11/2003 19:54 KRISTNE VENNER!!
Henrik
Bruger

Reg.: 29/05/2003
Hej alle sammen
Jeg søger nogle kristne venner til at møde på msn Messenger.
Jeg syndes det kunne være sjovt at møde nogle fra hele landet til voice og web-cam chat der.
Vi kunne også bruge møderummet til at holde nogle faste møder i bøn for den Gud som er vor Herre og frelser nemlig Jesus Kristus. Bøn kan jo som sagt flytte bjerge. Så om nogen vil? kan vi rokke det danske samfund i den rigtige retning og støtte hianden.

MVH
Kim :)

Til toppen 
#26224 - 10/12/2003 06:41 Hej kim [Re: Henrik]
Anonym
Anonym

Hej Kim.

Jeg syntes at det var en Kanin ideog holder med dig i at tro kan flytte bjerge...

Hilsen Kim "Velf"

P.S. Du må have en glædelig jul og et godt nytår. ;)

Til toppen 
#26225 - 15/04/2004 00:27 Re: KRISTNE VENNER!! [Re: Henrik]
KELD BAKKEBO
Bruger

Reg.: 11/04/2004
Sted: MARIAGER
[citat]Hej alle sammen
Jeg søger nogle kristne venner til at møde på msn Messenger.
Jeg syndes det kunne være sjovt at møde nogle fra hele landet til voice og web-cam chat der.
Vi kunne også bruge møderummet til at holde nogle faste møder i bøn for den Gud som er vor Herre og frelser nemlig Jesus Kristus. Bøn kan jo som sagt flytte bjerge. Så om nogen vil? kan vi rokke det danske samfund i den rigtige retning og støtte hianden.

MVH
Kim :)
[/citat] TIL KIM

JEG KOMMER FRA MARIAGER
OG BOR PÅ SODISBAKKE FÅ 7 ÅR SIDEN GIK JEG TIL KIRKEN I
RANDERS DE IKKE SÅ GODT MED MIG SÅ TOR PÅ JESUS
SÅ JEG PÅ SODISBAKKE FÅ DI HAR EN DOM SÅ KOMMER JEG
IKKE TIL KIRKEN I RANDERS MIN JEG TOR JEG PÅ JESUS
MVH KELD CHRISTENSEN FRA MARIAGER :D [E-mail]WWW.KELD.CHRISTENSEN@JUBIIPOST.DK[/E-mail]

HEJ MED JER JEG ER EN UNG PÅ 39 ÅR DA BOR I ÅRHUS AMT JEG VILLE HØRE OM JESUS OG KRISTENE MUSIK

Til toppen 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær