Hej... først til jeg rose for den alsidighed og dybde der kendetegner JesusNet.dk - det er en meget interessant websted.
Jeg hører til den del af befolkningen der bruger elektronisk håndholdte kalender til at holde styr på aftaler m.m. (bl.a. kalendere som Palm og PocketPC) - mht denne, vil jer gerne dele noget information der måske kunne bidrage til en udvidelse af funktionalitet fra jeres JesusNet.dk
Styrken ved disse er at de kan meget mere and almindelige kalender funktioner - f.eks. kan disse også gøre grug af noget der heder AvantGo, hvor man kan kente tekst indhold ned på sin håndholdte kalender dagligt. Bl.a. henter jeg noget ned der heder "The Bible Minute", som består af tekster til ugens 5 hverdage - læs mere her:
http://www.backtothebible.org/minute/Denne tekst er på engelsk - men en lignende mulighed kunne måske skabes på JesusNet.dk med tekster på Dansk?
Jeg er i hvertfald rigtig glad for "The Bible Minute", og tror mange flere vil opnå samme glæde hvis det var noget i kunne tilbyde. Og hvis det var på Dansk ville i nå endnu flere i vort eget land.
Jeg håber det er noget i vil overveje..
Mvh. Leon