Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 7 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7153 Tråde
116397 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#24989 - 15/11/2003 07:34 En mulig udvidelse af tilbud fra JesusNet.dk (?)
leon
Bruger

Reg.: 05/11/2003
Hej... først til jeg rose for den alsidighed og dybde der kendetegner JesusNet.dk - det er en meget interessant websted.

Jeg hører til den del af befolkningen der bruger elektronisk håndholdte kalender til at holde styr på aftaler m.m. (bl.a. kalendere som Palm og PocketPC) - mht denne, vil jer gerne dele noget information der måske kunne bidrage til en udvidelse af funktionalitet fra jeres JesusNet.dk

Styrken ved disse er at de kan meget mere and almindelige kalender funktioner - f.eks. kan disse også gøre grug af noget der heder AvantGo, hvor man kan kente tekst indhold ned på sin håndholdte kalender dagligt. Bl.a. henter jeg noget ned der heder "The Bible Minute", som består af tekster til ugens 5 hverdage - læs mere her: http://www.backtothebible.org/minute/

Denne tekst er på engelsk - men en lignende mulighed kunne måske skabes på JesusNet.dk med tekster på Dansk?

Jeg er i hvertfald rigtig glad for "The Bible Minute", og tror mange flere vil opnå samme glæde hvis det var noget i kunne tilbyde. Og hvis det var på Dansk ville i nå endnu flere i vort eget land.

Jeg håber det er noget i vil overveje..
Mvh. Leon

Til toppen 
Hold dig ajour med JesusNet.dk
#24990 - 17/11/2003 21:24 AvantGo / PDA? [Re: leon]
asas
GlobalModerator
Bruger

Reg.: 21/08/2001
Sted: Fredericia, Danmark
Hej Leon

Tak for dit forslag. Jeg har undersøgt det lidt og er kommet frem til at for at gøre indhold på JesusNet.dk tilgængeligt via AvantGo kræver det at vi opretter en konto hos dem og det er desværre ikke gratis. Så vidt jeg kan se vil det hurtigt komme til at koste os adskillige tusind kroner om året og det har vi desværre ikke mulighed for at investere i den mulighed.

Måske findes der andre muligheder end AvantGo - jeg ved det ikke?

Jeg kan dog fortælle at vi tilbyder Dagens Bibelord i et særligt PDA-format på denne adresse: http://jesusnet.dk/pda/bibelord.php

venlig hilsen
Asbjørn Asmussen
(Netmissionær)

Til toppen 

Ordstyrer:  Nardus 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær