Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 8 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7153 Tråde
116397 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#20645 - 25/09/2003 10:33 mister indlaeg
nelle
Bruger

Reg.: 05/09/2003
Sted: Nederland
Hej

Ved ikke rigtigt om jeg kan faa et tip.

Det er sket op til flere gange, hvor jeg bliver logget af, jeg logger saa ind igen, og halvdelen af indlaeggene i traaden er vaek. Hvis jeg saa restarter pcen, saa kan jeg logge ind igen, og indlaeggene er saa tilbage. Lidt underlig.

MVH
Ellen

Til toppen 
Hold dig ajour med JesusNet.dk
#20646 - 25/09/2003 11:28 Re: mister indlaeg [Re: nelle]
Nardus
GlobalModerator
Bruger

Reg.: 17/08/2001
Sted: Brabrand
Hej Ellen!

Det lyder underligt. Hvad mener du mere præcist med, at trådene forsvinder? Er de helt væk, bliver de vist på en anden måde eller er alle tråde markeret som læst (eller noget helt tredje).

Beder du computeren logge dig ind fremover, når du logger ind på Café Thomas? Hvis du gør dette, vil dit login først udløbe 7 dage, hvor du ikke har været aktiv og du bliver derfor nødt til at logge ind igen.

Har du prøvet at gå ind på denne side og lade din cookie udløbe? Det kan måske afhjælpe problemet.

Et andet problem kan være, at din computers ur ikke helt passer. Cookien, der styrer dit login, er tidsafhængig, hvorfor et ur, der ikke går korrekt kan give problemer.

Ja, det er lidt spredt fægtning - jeg ved det godt - men der kan være flere årsager til det, du beskriver.

Jeg håber, at noget af ovenstående hjælper. Hvis ikke, er du velkommen til at lave et nyt indlæg, sende en privat besked til mig eller sende en e-mail til kristian@jesusnet.dk.

Med venlig hilsen

Kristian Lindholm
admin

Til toppen 
#20647 - 25/09/2003 11:52 Re: mister indlaeg [Re: Nardus]
nelle
Bruger

Hej Kristian

Det er ikke traadene der forsvinder men indlaeggene, har proevet det du siger i gaar, men naar jeg bliver smidt af, logger jeg ind igen, saa er ca halvdelen af indlaeggen vaek, eller de staar i en stro paerevaelling, saa jeg ikke kan se hvad der er laest og ulaest.

Hvis jeg saa slukker helt for pcen og genstarter, saa er der ingen problemer:-)

Men tak for dine raad.

MVH
Ellen

Til toppen 
#20648 - 25/09/2003 14:30 Re: mister indlaeg [Re: nelle]
Nardus
GlobalModerator
Bruger

Reg.: 17/08/2001
Sted: Brabrand
Nå, så må vi jo prøve med noget andet

Jeg kan se, at du bruger kun at vise dine favorit fora. Har du prøvet at vise alle fora (det kan ændres øverst på forum-forsiden), når du løber ind i problemet.

Med venlig hilsen

Kristian Lindholm
admin

Til toppen 
#20649 - 25/09/2003 15:24 Re: mister indlaeg [Re: Nardus]
nelle
Bruger

Hej kristian

Det vil jeg proeve, tak for det.

MVH
Ellen

Til toppen 

Ordstyrer:  Nardus 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær