Menu
Hvem er online
1 registrerede (Sandheds-søger) og 6 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7153 Tråde
116397 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#18088 - 01/09/2003 13:03 Ikke længere svar med e-mail?
Andreas
Bruger

Reg.: 11/10/2001
Nardus,

Jeg har lagt mærke til, at når andre besvarer mine indlæg, får jeg ikke længere besked per mail. Jeg har kigget på mine indstillinger og bemærker, at boksen med "send svar som e-mail" er forsvundet. Er denne feature blevet fjernet fra den nye version af forumet?

Guds fred,
Andreas
Hjemmeside: http://www.geocities.com/evolutionsteori/

Til toppen 
Hold dig ajour med JesusNet.dk
#18089 - 01/09/2003 13:26 Re: Ikke længere svar med e-mail? [Re: Andreas]
Nardus
GlobalModerator
Bruger

Reg.: 17/08/2001
Sted: Brabrand
Kære Andreas!

Funktionen, som du hentyder til, er fjernet i opdateringen til v. 6.3.2.

Du har dog stadig nedenstående mulighed for at følge tråden.

Du kan tilføje en tråd til dine favoritter. Find indlægget/tråden, det drejer sig om, og vælg at tilføje den (helt i bunden af skærmen) eller sætte kryds i feltet "Tilføj tråden til dine favoritter", når du opretter indlægget.

En opfordring til alle er at holde sig til trådens emne og oprette nye tråde, når et nyt emne kommer på banen. På denne måde bliver funktionen med at tilføje tråde til sine favoritter mere anvendelig.

Med venlig hilsen

Kristian Lindholm
admin

Til toppen 
#18090 - 05/09/2003 10:46 Re: Ikke længere svar med e-mail? [Re: Nardus]
Sandheds-søger
Bruger

Sted: Danmark
Det ville altså være en rigtig god ide, hvis funktionen med at en e-mail bliver sendt hvis der kommer et svar ville blive genindført. Nogle gange sker det at en eller anden laver et svar til noget man skrev for meget lang tid siden, og her er e-mail funktionen overordentlig god.

Det er rart hvis e-mail funktionen virker uanset om der bliver svaret direket på ens eget indslag eller på et andet indslag i tråden.

E-mailen behøver ikke at indeholde selve svaret, blot en besked om at der er kommet et indslag i den tråd man er med i, samt et link til indslaget.

Hilsen,
Lars Peter

Til toppen 
#18091 - 05/09/2003 11:05 Re: Ikke længere svar med e-mail? [Re: Sandheds-søger]
john316
Bruger

Reg.: 18/08/2003
Sted: København
Jeg er enig! Spændende om der kan ændres i opsætningen eller om funktionen er forsvundet definitivt med opgraderingen.

/Rolf Johannes 3.16 For således elskede Gud verden, at han gav sin enbårne søn, for at enhver, som tror på ham, ikke skal fortabes, men have evigt liv.

Til toppen 
#18092 - 05/09/2003 13:48 Re: Ikke længere svar med e-mail? [Re: Sandheds-søger]
Nardus
GlobalModerator
Bruger

Reg.: 17/08/2001
Sted: Brabrand

Det er rart hvis e-mail funktionen virker uanset om der bliver svaret direket på ens eget indslag eller på et andet indslag i tråden.

Det er lige præcis her funktionen "Tilføj tråden til dine favoritter" kommer ind i billedet. Det eneste du selv skal gøre, er enten at markere det, når du laver et indlæg, eller trykker i bunden af indlæggene. Så vil du automatisk få besked med et link, når der sker noget i tråden.

Selve funktionen med at få besked, når der svares på dine indlæg, er forsvundet med opdateringen fra InfoPops side (dog bortset fra ovenstående mulighed). Vi holder selvfølgelig øje med, om der kommer en lille stump kode, der igen gør det muligt at modtage en besked, når der bliver specifikt på dit indlæg.

Med venlig hilsen

Kristian Lindholm
admin

Til toppen 
#18093 - 05/09/2003 14:37 Re: Ikke længere svar med e-mail? [Re: Nardus]
john316
Bruger

Reg.: 18/08/2003
Sted: København

Så vil du automatisk få besked med et link, når der sker noget i tråden.

Ahhhh - det havde jeg lige misset Det fremgik vist ikke så tydeligt af dit første indlæg.

/Rolf Johannes 3.16 For således elskede Gud verden, at han gav sin enbårne søn, for at enhver, som tror på ham, ikke skal fortabes, men have evigt liv.

Til toppen 
#18094 - 05/09/2003 21:05 Re: Ikke længere svar med e-mail? [Re: Nardus]
Sandheds-søger
Bruger

Sted: Danmark

Det er lige præcis her funktionen "Tilføj tråden til dine favoritter" kommer ind i billedet. Det eneste du selv skal gøre, er enten at markere det, når du laver et indlæg, eller trykker i bunden af indlæggene. Så vil du automatisk få besked med et link, når der sker noget i tråden.

Ok, det skulle jeg jo nok selv have kunnet finde ud af, hvis jeg havde afprøvet muligheden. Så jeg har været lidt for hurtig og ikke afprøvet mulighederne før jeg "brokkede" mig. Tak for svaret.

Med venlig hilsen,
Lars Peter

Til toppen 

Ordstyrer:  Nardus 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær