Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 8 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7153 Tråde
116397 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#17098 - 18/08/2003 15:16 Jyllands-Posten: VorHerre på nettet
asas
GlobalModerator
Bruger

Reg.: 21/08/2001
Sted: Fredericia, Danmark
I Jyllands-Posten kan man den 18. august læse en artikel om Netmissionærens arbejde. Artiklen har titlen Vorherre på nettet

venlig hilsen
Asbjørn Asmussen
(Netmissionær)

Til toppen 
#17099 - 18/08/2003 17:30 Re: Jyllands-Posten: VorHerre på nettet [Re: asas]
missio
Bruger

Reg.: 11/10/2001
Sted: Hasle, Bornholm

Tumler man med spørgsmål, som Gud og hvermand ikke skal kunne se på nettet - trods muligheden for at være anonym - kan man kontakte netmissionæren med en personlig mail. Her fungerer Asbjørn Asmussen både som skriftestol og kriserådgiver.

Jeg var ikke klar over at du havde installeret et God-protection program, så han ikke kan scanne dine mails. Hvis det er noget der også skal gælde i næste måned, når jeg være vikar, vil jeg godt lige have adressen på det websted hvor du har hentet programmet, så jeg også kan få det installeret.

Jeg vil dog forbeholde mig ret til at vurdere den enkelte henvendelse og evt. drøfte sagen med Gud, hvor det findes formålstjenstligt.

Ellers en meget fin omtale må jeg sige.

Med venlig hilsen

Carsten

Til toppen 
#17100 - 18/08/2003 18:45 Re: Jyllands-Posten: VorHerre på nettet [Re: missio]
asas
GlobalModerator
Bruger

Reg.: 21/08/2001
Sted: Fredericia, Danmark

Ja, der kan man se hvad man kan blive citeret for at sige... Udtrykket "Gud og hvermand" står for journalistens egen regning og mon hun har tænkt videre over den .... ha ha

venlig hilsen
Asbjørn Asmussen
(Netmissionær)

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær