tau
Ordstyrer
Bruger
Reg.: 01/08/2003
Sted: Sjælland
Mit Barn… Du kender mig måske ikke, men jeg ved alt om dig ...Salme 139:1 Jeg ved når du sidder og når du står op ...Salme 139:2 Jeg kender alle dine veje ...Salme 139:3 Selv hvert et hår på dit hoved er talt ...Matthæusevangeliet 10:29-31 For du blev skabt i mit billede ...1. Mosebog 1:27 I mig lever du, bevæger dig og er til ...Apostlenes Gerninger 17:28 For du er mit afkom ...Apostlenes Gerninger 17:28 Jeg kendte dig, selv før du blev undfanget ...Jeremias' Bog 1:4-5 Jeg valgte dig da jeg planlagde skabelsen ...Efeserbrevet 1:11-12 Du var ikke en fejl, for alle dine dage er optegnet i min bog ...Salme 139:15-16 Jeg bestemte det præcise tidspunkt for din fødsel og hvor du skulle bo ...Apostlenes Gerninger 17:26 Du er underfuldt skabt ...Salme 139:14 Jeg vævede dig i din mors liv ...Salme 139:13 Jeg bragte dig til verden, den dag du blev født ...Salme 71:6 Dem, som ikke kender mig, har tegnet forkerte billeder af mig ...Johannesevangeliet 8:41-44 Jeg er ikke fjern og vred, men er det fuldendte udtryk for kærlighed ...1. Johannesbrev 4:16 Det er mit ønske at overøse dig med min kærlighed, bare fordi du er mit barn og jeg er din far ...1. Johannesbrev 3:1 Jeg kan give dig mere end din jordiske far nogensinde kunne ...Matthæusevangeliet 7:11 For jeg er den fuldkomne far ...Mattæusevangeliet 5:48 Hver en god gave, som du får, kommer fra min hånd ...Jakobsbrevet 1:17 For jeg er din forsørger og jeg mætter alle dine behov ...Matthæusevangeliet 6:31-33 Min plan for din fremtid har altid været fyldt med håb ...Jeremias' Bog 29:11 Fordi jeg elsker dig med en evig kærlighed ...Jeremias' Bog 31:3 Mine tanker om dig er uden tal, ligesom sandet på stranden ...Salme 139:17-18 Og jeg fryder mig over dig med sang ...Sefanias' Bog 3:17 Jeg vil aldrig holde op med at gøre godt imod dig ...Jeremias' Bog 32:40 For du er min dyrebare ejendom ...2. Mosebog 19:5 Jeg ønsker at etablere dig af hele mit hjerte og hele mine sjæl ...Jeremias' Bog 32:41 Og jeg vil vise dig store og underfulde ting ...Jeremias' Bog 33:3 Hvis du søger mig af hele dit hjerte, skal du finde mig ...5. Mosebog 4:29 Glæd dig i mig og jeg vil give dig hvad dit hjerte ønsker ...Salme 37:4 For det var mig, der gav dig de ønsker ...Filipperbrevet 2:13 Jeg formår at gøre mere for dig end du overhovedet kan forestille dig ...Efeserbrevet 3:20 For jeg er din største opmuntrer ...2. Thessalonikerbrev 2:16-17 Jeg er også den Far, der trøster dig i alle dine trængsler ...2. Korintherbrev 1:3-4 Når dit hjerte er knust, er jeg nær ved dig ...Salme 34:19 Som en hyrde bærer et lam, har jeg båret dig tæt ved mit hjerte ...Esajas' Bog 40:11 En dag vil jeg tørre hver en tåre fra dine øjne og tage al smerten væk, som du har lidt på denne jord ...Johannes' Åbenbaring 21:3-4 Jeg er din Far, og jeg elsker dig ligesom jeg elsker min søn, Jesus ...Johannesevangeliet 17:23 For i Jesus er min kærlighed til dig åbenbaret ...Johannesevangeliet 17:26 Han er det præcise billede af hvem jeg er ...Hebræerbrevet 1:3 Han kom for at vise at jeg er for dig, ikke imod dig ...Romerbrevet 8:31 Og for at fortælle dig at jeg ikke tæller dine synder ...2. Korintherbrev 5:18-19 Jesus døde så at du og jeg kunne blive forligt med hinanden ...2. Korintherbrev 5:18-19 Hans død var det ultimative udtryk for min kærlighed til dig ...1. Johannesbrev 4:10 Jeg gav afkald på alt dét jeg elskede, så jeg kunne vinde din kærlighed ...Romerbrevet 8:31-32 Hvis du tager imod gaven i min søn Jesus, tager du imod mig ...1. Johannesbrev 2:23 Og intet vil nogensinde skille dig fra min kærlighed igen ...Romerbrevet 8:38-39 Kom hjem og jeg vil holde den største fest, himlen nogensinde har set ...Lukasevangeliet 15:7 Jeg har altid været Far, og vil altid være Far ...Efeserbrevet 3:14-15 Mit spørgsmål er…. Vil du være mit barn? ...Johannesevangeliet 1:12-13 Jeg venter på dig ...Lukasevangeliet 15:11-32 …
Kærlig Hilsen din Far Den Almægtige Gud
"Father's Love Letter Used By Permission Father Heart Communications Copyright 2001 Translated by Jan Moeller www.FathersLoveLetter.com"
Ændret af missio (24/08/200301:08)
Jesus sagde: Et nyt bud giver jeg jer: I skal elske hinanden. Som jeg har elsket jer, skal ogsaa I elske hinanden.