Menu
Hvem er online
2 registrerede (kongstad, Kristenliv) og 10 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7153 Tråde
116397 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#14527 - 07/07/2003 15:36 Ros, men....
Kefas Ben-Adam
Bruger

Reg.: 05/06/2003
Sted: København

Shalom alle ordstyrere og folk bag Jesusnet:o)

Vil starte med at sige, rigtig mange tak for en genial side... den har alt hvad en kristen kan ønske sig af et forum... genialt:o)...

Men... jeg er kommet lidt i tvivl... Det er sikkert mig der har en dum opfattelse, men nogen gange når en ordstyrer udtaler sig (til tider på en lettere bedrevidende måde, sjældent, men kan ske), så kan jeg godt komme i tvivl om hvilken teologisk/studiemæssig bagrund de forskellige ordstyrere har... Det kunne egentlig være rart at vide om I er uddannede teologer eller noget i den stil, så man ved hvor man står i forhold til jeres viden... ikke at det kræver en uddannelse at være inde i de forskellige ting:o).... Det kan til tider være en dårskab...

Håber i forstår og vil hjælpe...

Guds fred....

For en kort bemærkning..

Til toppen 
Hold dig ajour med JesusNet.dk
#14528 - 07/07/2003 21:23 Du må gerne spørge [Re: Kefas Ben-Adam]
Nardus
GlobalModerator
Bruger

Reg.: 17/08/2001
Sted: Brabrand
Hej Kefas!

Du skriver:

Det kunne egentlig være rart at vide om I er uddannede teologer eller noget i den stil, så man ved hvor man står i forhold til jeres viden...

Jeg tror såmænd bare du behøver at spørge den eller dem, det drejer sig om. Hvis du ikke ønsker at spørge direkte i forum'et, kan du jo altid starte med at tjekke profilen eller lægge en privat besked til den, det drejer sig om.

Med venlig hilsen

Kristian Lindholm

Til toppen 
#14529 - 07/07/2003 21:49 Re: Du må gerne spørge [Re: Nardus]
Kefas Ben-Adam
Bruger

Reg.: 05/06/2003
Sted: København

Tak skal du have:o)

Det vil jeg gøre fremover:o)

Guds fred...

For en kort bemærkning..

Til toppen 
#14530 - 08/07/2003 09:22 Re: Du må gerne spørge [Re: Kefas Ben-Adam]
asas
GlobalModerator
Bruger

Reg.: 21/08/2001
Sted: Fredericia, Danmark
Hej Kefas

Jeg vil lige tilføje at ordstyrere "kun" er ordstyrere, ikke eksperter og heller ikke repræsentanter for JesusNet. Som der står øverst på forumoversigten, så kan JesusNet ikke drages til ansvar for de holdninger der udtrykkes på Debatten - heller ikke fra ordstyrerne som ikke nødvendigvis udtrykker Indre Missions holdning til aktuelle spørgsmål.

Ordstyrerne er altså ikke udvalgt efter hvem der har de rette meninger eller den rette uddannelse osv. Det er blot mennesker som har udvist tilstrækkelig og loyal interesse for Debatten på en måde som redaktionen har tillid til.

Du kan iøvrigt checke deres profil på Debatten. Den siger måske lidt. Og vil du klage over eller spørge til en bestemt, så er du velkommen til det.

venlig hilsen
Asbjørn Asmussen
(Netmissionær)

Til toppen 

Ordstyrer:  Nardus 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær