Menu
Hvem er online
2 registrerede (kongstad, Kristenliv) og 10 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7153 Tråde
116397 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#14344 - 05/07/2003 11:27 Sommerstævne
malli
Bruger

Reg.: 02/08/2002
Sted: Thisted - Thy
Hej café

Jeg er væk fra Jesus-net fra d.d. til d. 10 juli. Skal på Luthersk Sommerstævne, glæder mig helt vildt
.

Ha det godt. Og må Guds fred og velsignelse være over jer alle.

Med kærlig hilsen

Malli

Hvor syndernes forladelse er, der er liv og salighed

Til toppen 
#14345 - 14/07/2003 00:54 Re: Sommerstævne [Re: malli]
steincke
Bruger

Reg.: 10/05/2002
Sted: Kalundborg
Håber du har haft et godt sommer stævne. Er selv lige kommet hjem fra landsstævne (Pinsekirken), hvor der var record af antal deltagere.

K.h.
Kim

CIA - Christian In Action coz Jesus loves u

Til toppen 
#14346 - 14/07/2003 12:04 Re: Sommerstævne [Re: steincke]
MariaMaria
Bruger

Reg.: 22/01/2003
Sted: København
Hej Kim

Jeg er også lige kommet hjem fra Mariager efter 15 dage som leder på Gaf.. det var så fantastisk.. jeg ved ikke om vi havde et rekord af deltagere (men det tror jeg nok vi havde).. men møderne var bedre end nogen sinde, og så mange teenagere blev sat fri, og helbredt.. at de faktisk gjorde Ndifon arbejdsløs blandt teenagerne.. det var helt fantastisk, og bedre end nogle sinde.. jeg har svært ved at skrive, da jeg ikke kan få armene ned.. *G*

Det er fantastisk, jeg har gået og tænkt over hvad jeg selv helt personligt har fået ud af det, og kan ikke rigtig komme frem til noget.. MEN jeg har rykket sammen med de andre.. vi er sammen vokset utrolig meget, og det er bare så fedt at opleve, at man ikke bliver opbygget personligt, men at hele vores teenagekirke er blevet opbygget og rykket fremad.

Når men håber at i alle har haft nogle gode landsstævner.. det havde vi..

MariaMaria

vel er ordet om korset en dårskab for dem, der fortabes, men for os, der frelses, er det Guds kraft

Til toppen 
#14347 - 14/07/2003 14:00 Re: Sommerstævne [Re: MariaMaria]
steincke
Bruger

Reg.: 10/05/2002
Sted: Kalundborg
Hej Maria

Mener det var fredag formiddag, under Anders Ovas så velsignet og opbyggende ord fra vor Fader (du skulle høre CD'en, der blev lavet til mødet), stod det på storskærmen, hvor mange der var sidste år tilmeldt og i år.

Mini GUF, GUF og GAF, bliver bedre og bedre. Jeg vil indrømme at jeg købte børne CD'en, til en pige min søster har, men da jeg hørte den, får hun den ikke , men jeg må købe en ny til hende. Okay, hvad jeg egentlig vil sige, så lagde jeg mærke til, at en af de mest synget sange hos os voksne stammer fra den nye børne CD.

De børn der kom i de 2 GUF'er, var ude af sig selv, hvis de først kunne gå fra teltene, når det startede, i enkelte tilfælde skulle der overbevisning om at man øvede sig før møderne, for de ville absolut der hen. Nogle gange kunne vi høre jer inde fra GAF teltet og det gav en kæmpe glæde og en lille del "misundelse" over at være for gammel til GAF.

Jeg håber der er kommet rigtig meget mere ind til de 3 G'er, så næste år bliver minimum lige så fantastiske som i år.

Mini GUF, GUF og GAF er simpelthen for seje.

K.h.
Kim

CIA - Christian In Action coz Jesus loves u

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær