Hej Maria
Mener det var fredag formiddag, under Anders Ovas så velsignet og opbyggende ord fra vor Fader (du skulle høre CD'en, der blev lavet til mødet), stod det på storskærmen, hvor mange der var sidste år tilmeldt og i år.
Mini GUF, GUF og GAF, bliver bedre og bedre. Jeg vil indrømme at jeg købte børne CD'en, til en pige min søster har, men da jeg hørte den, får hun den ikke

, men jeg må købe en ny til hende. Okay, hvad jeg egentlig vil sige, så lagde jeg mærke til, at en af de mest synget sange hos os voksne stammer fra den nye børne CD.
De børn der kom i de 2 GUF'er, var ude af sig selv, hvis de først kunne gå fra teltene, når det startede, i enkelte tilfælde skulle der overbevisning om at man øvede sig før møderne, for de ville absolut der hen. Nogle gange kunne vi høre jer inde fra GAF teltet og det gav en kæmpe glæde og en lille del "misundelse" over at være for gammel til GAF.

Jeg håber der er kommet rigtig meget mere ind til de 3 G'er, så næste år bliver minimum lige så fantastiske som i år.
Mini GUF, GUF og GAF er simpelthen for seje.
K.h.
Kim