Menu
Hvem er online
2 registrerede (kongstad, Kristenliv) og 10 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7153 Tråde
116397 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#14164 - 29/06/2003 09:43 NØDRÅB
Anonym
Anonym

Jeg har ikke lukket et øje i nat, fordi det er gået op for mig, at det indlæg jeg sendte i går nat, til jeres side, var en "offentlig" side, hvor det kommer på nettet, og kan læses af alle. Jeg beder jeg mindeligt om, straks at fjerne mit indlæg, hvis det ER kommet på, idet jeg jo har skrevet navnet på min bror, hans stilling og by m.m., så alle der læser her på siden, vil kunne vide hvem han er. Det ville være en katastrofe i hans kredse.
Kan jeg ikke få en mail om, at det er slettet ??. Tak
Kærligst Kirsen

Ændret af Netmissionæren (01/07/2003 15:49)

Til toppen 
#14165 - 01/07/2003 15:57 Din frygt er ubegrundet
asas
GlobalModerator
Bruger

Reg.: 21/08/2001
Sted: Fredericia, Danmark
Kære Kirsten

Jeg forstår godt din forfærdelse. Men det er ikke gået så galt som du frygtede. Alle indlæg her til "Ondt i troen" skal godkendes af mig før de bliver offentlige (synlige) og da jeg læste dit brev kunne jeg straks se at det indeholdt en masse oplysninger som ikke burde offentliggøres vidt og bredt. Jeg slettede eller ændrede derfor alle de afsnit som indholdt navne og genkendelige steder, sådan at ingen af de omtalte kan gengkendes. Men nu har du så bedt mig om slette det helt og det har jeg så gjort.

Du beder mig sende dig en mail, men det kan jeg desværre ikke, da jeg ikke kender din adresse. Denne brevkasse er helt anonym og jeg kan derfor kun svare dig ved at skrive dette.

Hvis du gerne vil have mig til ar svare dig på dit brev kan du sende mig din mailadresse på aa@netmission.dk. Hvad du sender til mig privat kommer ikke videre til nogen.

venlig hilsen
Asbjørn Asmussen
(Netmissionær)

Til toppen 

Ordstyrer:  Bloch, Kefas, kristina 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær