Hej!
Jeg har i dag læst et skønt andagtsstykke skrevet af Joni E. Tada. Hun skriver om at følge Gud og bl.a. følgende ud fra verset: Min sjæl hænger ved dig, og din højre hånd holder mig fast (Sl. 63,9):

Den sjæl, der hænger ved Gud, er et barns sjæl..Mine forældre var vandre fugle, som tit tog på tur med rygsække og børn. Jeg lærte hurtigt, at hvis jeg ikke hang på, så ville jeg fare vild i den mørke skov (det troede jeg i hvert fald). Når vi vil følge Gud, skal vi følge lige i hælene på ham. Pas på ikke at sakke bagud. Bild dig ikke ind, at du selv kan finde vej. Løb ikke forud og gør ingen sidespring. Bare hold dig tæt bag ved Herren, hvor sporet er friskt. Og hvordan har vores himmelske Fader det så med, at vi hænger ved ham? Han elsker det. Intet giver ham større glæde end at vide, at hans børn prøver at holde sig tæt til ham...Hav ham i tankerne på alle dine veje....Når du altid tænker på Gud, er du hurtig til at adlyde, fuldstændig tillidsfuld, altid klar til at bede og kvik til at reagere på Åndens indskydelser.

Bøn: Vis mig vejen....Fyld mig med glæde i dit nærvær.

Amen.

M.v.h. MDA