Menu
Hvem er online
1 registrerede (Kristenliv) og 6 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7153 Tråde
116397 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#12338 - 20/05/2003 12:07 19 Direkte!
Anonym
Anonym

Jeg så 19 Dirket igår mandag den 19 Maj, hvor Christian Hedegaard optrådte, og bad for syge mennekser på LANDSDÆKKENDE TV! -

Vil bare sige at jeg synes det er kanont at han magter det, og ville det ikke være fedt hvis der i de kommende dage, begyndte at komme div. rapporter fra hele landet om folk der er blevet helbredt under hans bøn.

Tusind tak Christian for din tjenste...

Til toppen 
#12339 - 20/05/2003 14:08 Re: 19 Direkte!
MariaMaria
Bruger

Reg.: 22/01/2003
Sted: København

Jo men er det ikke en genudsendelse??

jeg synes vi skal bede for at det må ske en vækkelse... læs bla. www.oplevjesus.dk om "vækkelsen vi behøver" kap 1. fortsættelsen følger i næste uge..

MariaMaria

vel er ordet om korset en dårskab for dem, der fortabes, men for os, der frelses, er det Guds kraft

Til toppen 
#12340 - 20/05/2003 15:04 Re: 19 Direkte! [Re: MariaMaria]
steincke
Bruger

Reg.: 10/05/2002
Sted: Kalundborg
Hej

Jo, her d. 20. var det en genudsendelse fra aften før kl. 19. Så hvis du så det d. 19 kl. 19 var det direkte og sikke en herlig bøn han indledte med. Den satte virkelig tingene på plads. Tak Jesus for at du har kunne lade dette ske.

K.h.
Kim

CIA - Christian In Action coz Jesus loves u

Til toppen 
#12341 - 22/05/2003 13:26 Re: 19 Direkte!
Pente Costal
Bruger

Reg.: 03/05/2002
Sted: Holstebro/ Danmark
Jo helt enig!..
Vi har brug for flere folk som Hedegaard!..
Og så har vi brug for at folk ser det!.....amen!

Græder bare over at når Hedegaard eller andre som ham holder møder, så rakkes det ned af Folkekirken.
vi stå sammen...

mvh- PC

Vær ikke bekymrede for noget, men bring i alle ting jeres ønsker frem for Gud i bøn og taksigelse

Til toppen 
#12342 - 22/05/2003 18:49 Re: folkekirkens meninger...... [Re: Pente Costal]
Esmaralda
Bruger

Reg.: 17/10/2002
Sted: Sønderjylland - Bylderup Bov
Hej PC

Græder bare over at når Hedegaard eller andre som ham holder møder, så rakkes det ned af Folkekirken.
vi stå sammen...

Med den sætning synes jeg du går over stregen for hvad der er god takt og tone i debatten.

Har folkekirken meldt ud i denne sag???? Jeg har ikke hørt noget....!!!

Jeg græder over at du gang på gang udnytter enhver chance for at rakke ned på folkekirken. Rigtig mange af dine inlæg har en spids bemærkning om folkekirken - en bemærkning som kommer ud af den blå luft og som ikke var lagt op til i debatten.
At du ikke bryder dig om folkekirken er der vist ingen der er i tvivl om, men jeg ville ønske at du nøjedes med at omtale folkekirken når debatten handler om den eller lægger direkte op til det (og undlod den nedladende tone) .

Jeg så desværre ikke den udsendelse om denne Hedegaard.....
...men jeg synes det er dejligt at nogen står frem og beder for andre og fortæller om den kristne tro. Det er dejligt når der bliver talt seriøst om kristendommen i landsdækkende medier. Jo flere der hører og får et frø sået i hjertet jo bedre - sådan er det...!!

Venlig hilsen Ester Han friede os ud af mørkets magt og flyttede os over i sin elskede søns rige

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær