Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 4 gæster online.

Statistik
2619 Brugere
23 Fora
7463 Tråde
119489 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#119228 - 22/07/2012 17:43 Gud siger at jeg skulle hente en løgn. og veksle den om.
Flemming
Bruger

Reg.: 16/03/2011
Sted: Ørnhøj
Gud siger at jeg skulle hente en løgn. og veksle den om og Komme med en Utoværdig åbenbareing " men må ikke læse i biblen, ikke engang de 10 bud, han siger at jeg godt ved hvad godt og ondt er , og at man kan godt lære at lyde og tale guds ORD men hvis man ikke ved hvad der står Biblen ! så er det Den måde gud´s ORD ER altid er menneske Tid EVIGT ER ! og at jeg ikke må få en kælehund ;-( kæledyr Ikke for mig ! " man kæler ikke med dyr DYR er DYR og tjener Menneske , hvis du giver et dyr MAD der ikke tjener dig ! JA SÅ er du tjener i det øjeblik du stiller madskålen ! Det er IKKE VÆSENLIGT ?( kan ikke forstå at enten er det Væsenligt og må gerne gå veder og Ikke væsenligt ! Ikke for MIG ! sige han .. nå men ja nu da jeg fri idag ( ja vi taler alle 6 dage om ugen " På nær SØNDAG ;-) ?vil andre ikke også sige at det er Da lidt En utrolig at sige og befale Til en der Slet ikke ved noget om hvad der stå på SKRIFT om GUD .nå men det siger GUD altså til mig ;-))) nå men 2 år siden At Befalinge Om at hente 1 LØGN .Men at veksle den Til Rette ! Guds børn .. ja aner det ikke hvem og hvornår..Ja det ved han... det Tror jeg nu ikke ;-))

Til toppen 
#119229 - 22/07/2012 18:48 Re: Gud siger at jeg skulle hente en løgn. og veksle den om. [Re: Flemming]
Flemming
Bruger

Ja mig igen med et " Ps" det er ikke noget Spørgsmål i mit oplæg Bare noget jeg delte med jer ;-)) håber ikke at jeg Har Stødt Nogle ! det ER ikke ment sådan Oki og nu håber jeg ikke ender i papirKURVEN ;-))
F ;-)

Til toppen 
#119231 - 22/07/2012 22:59 Re: Gud siger at jeg skulle hente en løgn. og veksle den om. [Re: Flemming]
JONAS_PALVIG
Bruger

Reg.: 10/07/2009
Sted: Hillerød
Citeret fra Flemming
Gud siger at jeg skulle hente en løgn. og veksle den om og Komme med en Utoværdig åbenbareing " men må ikke læse i biblen, ikke engang de 10 bud, han siger at jeg godt ved hvad godt og ondt er , og at man kan godt lære at lyde og tale guds ORD men hvis man ikke ved hvad der står Biblen ! så er det Den måde gud´s ORD ER altid er menneske Tid EVIGT ER ! og at jeg ikke må få en kælehund ;-( kæledyr Ikke for mig ! " man kæler ikke med dyr DYR er DYR og tjener Menneske , hvis du giver et dyr MAD der ikke tjener dig ! JA SÅ er du tjener i det øjeblik du stiller madskålen ! Det er IKKE VÆSENLIGT ?( kan ikke forstå at enten er det Væsenligt og må gerne gå veder og Ikke væsenligt ! Ikke for MIG ! sige han .. nå men ja nu da jeg fri idag ( ja vi taler alle 6 dage om ugen " På nær SØNDAG ;-) ?vil andre ikke også sige at det er Da lidt En utrolig at sige og befale Til en der Slet ikke ved noget om hvad der stå på SKRIFT om GUD .nå men det siger GUD altså til mig ;-))) nå men 2 år siden At Befalinge Om at hente 1 LØGN .Men at veksle den Til Rette ! Guds børn .. ja aner det ikke hvem og hvornår..Ja det ved han... det Tror jeg nu ikke ;-))

Kan du ikke lave lidt afsnit og punktum'er?

Forstår ikke en brik af hvad du skriver.

Naturligvis kan man godt have kæledyr, og fodre dem.

Vi må gerne slappe af, og hvis nogle finder det afslappende at se på fisk i et akvarium, er der ikke noget forkert i det. Og de skal naturligvis fodres.

Til toppen 
#119233 - 23/07/2012 09:11 Re: Gud siger at jeg skulle hente en løgn. og veksle den om. [Re: Flemming]
kristina
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 12/10/2001
Sted: Nivå, Karlebo sogn
Hej Flemming

Citat:
Gud siger at jeg skulle hente en løgn. og veksle den om og Komme med en Utoværdig åbenbareing " men må ikke læse i biblen, ikke engang de 10 bud [...]

Tror du virkelig, at Gud kunne finde på at sige sådan?
Det tror jeg altså ikke!

Kunne du ikke overveje muligheden for, at det er nogle andre andre stemmer, du har hørt ?

kristina

Sandheden tro i kærlighed!
(Ef. 4,15)

Til toppen 
#119294 - 28/07/2012 02:33 Re: Gud siger at jeg skulle hente en løgn. og veksle den om. [Re: kristina]
Flemming
Bruger

Andre ? Nogen Anden ? Findes Ikke.

Til toppen 
#119295 - 28/07/2012 02:41 Re: Gud siger at jeg skulle hente en løgn. og veksle den om. [Re: Flemming]
Flemming
Bruger

Tro er et Tvivlsomt ord, Når VED står ved siden af ;-)Jeg er ikke i tro om GUD Når GUD er der Så VED man Gud ER . ;-) det er det eneste jeg VED.

Til toppen 
#119406 - 02/08/2012 09:05 Re: Gud siger at jeg skulle hente en løgn. og veksle den om. [Re: JONAS_PALVIG]
Flemming
Bruger

ja ved godt at jeg skriver meget rodet , sorry ;-)..og skulle jeg skrive næste så skal prøve at Sætte punktum og komma og dele det beder op ? men har kun til 7 klasse og har lidt problemer med Det dwer skrivning ;-/ kan skrive programmer ikke gør det automatisk ???? ..
V.h Flemming.

Til toppen 
#119407 - 02/08/2012 09:42 Re: Gud siger at jeg skulle hente en løgn. og veksle den om. [Re: Flemming]
kristina
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 12/10/2001
Sted: Nivå, Karlebo sogn
Hej Flemming

Jo, der er andre stemmer end Guds stemme!

Man kan blive snydt og bedraget
af åndestemmer som lyver.

De spiller Gud, men er det ikke!

Hvis du ikke så godt selv kan læse Bibelen, synes jeg du
skal tale med nogen, der kan.

Sig til, hvis du har brug for hjælp og vejledning til at finde Sandheden!

kristina

Sandheden tro i kærlighed!
(Ef. 4,15)

Til toppen 
#119459 - 05/08/2012 21:56 Re: Gud siger at jeg skulle hente en løgn. og veksle den om. [Re: kristina]
ENilsson
Bruger

Reg.: 08/10/2011
Flemming: Det er et svært emne, du berører, men du må jo sige din mening til Gud, lige så vel som Han siger sin mening til dig.
Bed til Gud og vær forvisset om, at Satan så aldrig får lov til at komme indover (Matth. 7, 9-11).

Til toppen 
#119508 - 09/08/2012 11:34 Re: Gud siger at jeg skulle hente en løgn. og veksle den om. [Re: ENilsson]
Flemming
Bruger

Jeg forstår ikke hvorfor " satan " er den Der nævnes Først / øverest på HVEM ? hvad og hvilken Stemme jeg høre og snakker med ? Når jeg snakker med GUD eller GUD til mig. At der er tvivl på hvem Jeg snakker med ? Netop i dette Forum ;-) Du snakker vel også med GUD ;-) så når du Snakker med Gud næste gang ... kunne du spørge ;-) jeg smiler når jeg skriver dette...
Kærlighed og de bedste Tanker fra Mig Flemming. blinke

Til toppen 
#119512 - 09/08/2012 17:21 Re: Gud siger at jeg skulle hente en løgn. og veksle den om. [Re: Flemming]
ENilsson
Bruger

Forstår godt din indvending vedr. satan. Jeg havde i tankerne, da jeg skrev, Kristinas indlæg om stemmer, der "lyver og bedrager".
Men jeg mangler en forklaring på, hvorfor du fik at vide, at skulle "veksle en løgn om". Kan du uddybe det, eller er det for privat?

Til toppen 
#119514 - 10/08/2012 01:49 Re: Gud siger at jeg skulle hente en løgn. og veksle den om. [Re: ENilsson]
Flemming
Bruger

Om det er for Privat for mig ? jeg ?... lille Menneske ! at fortælle om hvad GUD har sagt OM hvad at Løgn , Had, uret, & Ja alt hvad, Ingen varme, ingen kærlighed, Ja alt Minus står for !.....
Ja at Det kan med : EN Vendning / ET Knips / 1 Sek / osv..du forstår vel min, lidt kejdet lilleMenneskelige udtryksmåde ;-/ ikk
Men summen af Det ! Er såmænd.. "bare" AT Blive til Ja ! Det stik Modsatte ! som 2 sider af samme mønt !............. ja flip the coin ! og den lander ikke på PLAT ;-) sorry min " Humor" ;-)
Men at GUD ville at det var ment "Som Min Helt Egen !...min helt PRIVATE Besked!?altså Kun Til MIG ! jeg lille menneske ??
Kun Til MIG ! ... hi hi
hmm... ja det ville være menneskeligt at beholde det for mig selv ... siger GUD ;-) men Gud er jo måske også bare mig, lille menneske der snakker med mig selv om ja alt muligt Dejligt og ja total skør med kærlighed?!... Siger GUD.
Vil lige samtidigt sige at jeg er Meget Glad griner for alle Kristinas Svar og gode ord og råd ! tak for Det smil
Kærlighed og alt der følger med den ..;-)
Flemming ;-)

Til toppen 
#119515 - 10/08/2012 18:47 Re: Gud siger at jeg skulle hente en løgn. og veksle den om. [Re: Flemming]
ENilsson
Bruger

Tak for at dele erfaring. Når ting ser sorte ud, plejer jeg at bede Vorherre om at "vende ondt til godt", altså til "Det stik Modsatte", som du skriver, med henvisning til de to sider af den samme mønt. Nej, den lander ikke på PLAT, så smil

Til toppen 

Ordstyrer:  AnnePande, Kefas, asas, kristina, tau 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2013 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær