Menu
Hvem er online
1 registrerede (Fredrik33) og 4 gæster online.

Statistik
2619 Brugere
23 Fora
7463 Tråde
119489 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#119375 - 31/07/2012 19:56 hej alle.
tarni
Bruger

Reg.: 15/07/2012
nu har jeg. været lidt passiv. pga. jeg godt vil se hvordan denne side. gør sig. for jeg har fået på snuden. af sige min mening. men kan se det ikke kun er mine emner der bliver lukket.

så har bare et spørsmål er dette en side jeg kan stille kritiske spørsmål?,,, eller får jeg stadig mundkurv på-- når jeg siger min holding.-.-- er lidt trist. at i vil fremføre kristendommen. men smider folk på porten som ikke er som jer.... med den holdning.. får i ikke flere medlemmer

Til toppen 
#119378 - 31/07/2012 21:10 Re: hej alle. [Re: tarni]
JONAS_PALVIG
Bruger

Reg.: 10/07/2009
Sted: Hillerød
Citeret fra tarni
nu har jeg. været lidt passiv. pga. jeg godt vil se hvordan denne side. gør sig. for jeg har fået på snuden. af sige min mening. men kan se det ikke kun er mine emner der bliver lukket.

så har bare et spørsmål er dette en side jeg kan stille kritiske spørsmål?,,, eller får jeg stadig mundkurv på-- når jeg siger min holding.-.-- er lidt trist. at i vil fremføre kristendommen. men smider folk på porten som ikke er som jer.... med den holdning.. får i ikke flere medlemmer

Det er ikke alle der er enige i ordstyrernes politik.

Jeg vil ikke kommentere øvrigt, da det ikke er iht. Debatvejledningen.

Til toppen 
#119379 - 31/07/2012 21:54 Re: hej alle. [Re: JONAS_PALVIG]
kristina
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 12/10/2001
Sted: Nivå, Karlebo sogn
Hej Jonas og tarni

Jeg vil lige pointere, at I er velkomne til at være uenige med os - uanset tro og holdning!

Vi vil netop meget gerne debattere med mennesker, som vi er uenige med, og det står jo også udtrykkelig i Netiketten, at det ikke opfattes som et udtryk for manglende respekt at sætte spørgsmålstegn ved kristendommen.

Men vi vil ikke stille ikke spalteplads til rådighed for indlæg, som slet ikke handler om kristendom, eller som på anden måde ikke respekterer vores Debatvejledning og Netikette.

Begge dele er tænkt som en hjælp til at få en så imødekommende og frugtbar udveksling af tro, tanker og meninger som muligt.

Edit: Eventuelle kommentarer hertil bedes venligst sendt til Kefas som pm eller mail.

kristina

Ændret af kristina (31/07/2012 22:12)

Sandheden tro i kærlighed!
(Ef. 4,15)

Til toppen 

Ordstyrer:  AnnePande, Kefas, asas, kristina, tau 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2013 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær