Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 8 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7152 Tråde
116396 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#11839 - 02/05/2003 20:50 sletning af ½ år gamle tråde
serner
Bruger

Reg.: 07/08/2002
Sted: Kolding
hej

der er bla her oplyst om at indlæg der bliver ½ år gamle bliver slettet, det er vist også debateret et sted, men jeg kunne bare ikke lige finde hvor......

det har (er lidt ked af jeg ikke kan huske hvor) været fremme at nogle af trådende er gode at henvise til, eller i det hele taget er gode at læse igen. svaret blev at man er velkommen til at gemme sit indlæg på sin computer og så poste det igen hvis det bliver nødvendigt.

min indsigelse kommer her ofte synes jeg at det ikke bare er mine indlæg der er gode at referere til (omend der er mange guldkorn imellem, det benægter jeg ikke hæhæhæhæhæhæhæhæhæ), men at der kan være en hel tråd som er god at henvise folk til at læse. Jeg syntes det vil virke lidt rodet at gemme en hel tråd på sin computer og så poste hele tråden senere igen hvis det er relevant + jeg er ikke sikker på jeg rent teknisk kan finde ud af det.

Hvis der er pladsmangel på jeres servere har jeg fuld forståelse for dette, men kan det ikke på en eller anden måde være muligt at bedømme om en tråd skal bevares. Eller evt fra os brugere markere hvis vi har et ønske om at en given tråd ikker bliver slettet?

tja det var vidst bare det.....

Guds fred!!
-serner

at kende Ham og gøre Ham kendt......

Til toppen 
Hold dig ajour med JesusNet.dk
#11840 - 02/05/2003 22:20 Vi sletter ikke foreløbig [Re: serner]
Nardus
GlobalModerator
Bruger

Reg.: 17/08/2001
Sted: Brabrand
Hej Serner!

Vi havde emnet oppe at vende så sent som i går ordstyrerne i mellem, og indtil videre vil langt de fleste indlæg forblive hvor de er.

Databasen, der styrer JesusNet.dk, er efterhånden blevet stor, men endnu ikke så stor, at den ikke kan køre. Så der er umiddelbart ingen grund til at gå ind at slette gamle indlæg, selvom de bliver meget gamle.

Der kan være indlæg, der med tiden vil blive uaktuelle - jvf. evt. dette forum, når det drejer sig om helt specifikke problemer, der skyldes en fejl i det stykke software, der kører forum'et. Der er ingen grund til at bevare et sådant indlæg, når fejlen er rettet, hvorfor de løbende vil blive slettet, men indlæg, der har værdi og som har bidraget til en god debat vil ikke blive slettet foreløbig.

Håber, det giver dig lidt ro i sindet, og at du stadig vil henvise til dine guldkorn

Med venlig hilsen

Kristian Lindholm
admin

Til toppen 
#11841 - 02/05/2003 23:09 Re: Vi sletter ikke foreløbig [Re: Nardus]
serner
Bruger

tak

-serner

Til toppen 
#11842 - 09/05/2003 11:45 Men vi sætter lås på [Re: serner]
missio
Bruger

Reg.: 11/10/2001
Sted: Hasle, Bornholm
Hej

Sådan for fuldstændighedens skyld skal vi måske også lige sige, at vi fortsat fra tid til anden sætter "lås" på ældre tråde, så der ikke kan skrives nye indlæg.

Det gør vi fordi det godt kan være vanskeligt at genoptage en halvt år gammel debat, som en ny bruger lige har set sig varm på. Måske er flere af de oprindelige debattører slet ikke aktive i debatten længere, og kan ikke svare for sig. Det er heller ikke nemt, hvis man skal til at sætte sig ind i en lang tråd en gang til.

Men de låste tråde kan fortsat læses, og man kan fortsat henvise til dem, men debatten må foregå i en ny tråd.

Men venlig hilsen

Missio

Til toppen 
#11843 - 09/05/2003 13:04 Re: Men vi sætter lås på [Re: missio]
serner
Bruger

det er bare helt fint

-serner

Til toppen 

Ordstyrer:  Nardus 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær