hej

der er bla
her oplyst om at indlæg der bliver ½ år gamle bliver slettet, det er vist også debateret et sted, men jeg kunne bare ikke lige finde hvor......
det har (er lidt ked af jeg ikke kan huske hvor) været fremme at nogle af trådende er gode at henvise til, eller i det hele taget er gode at læse igen. svaret blev at man er velkommen til at gemme sit indlæg på sin computer og så poste det igen hvis det bliver nødvendigt.
min indsigelse kommer her

ofte synes jeg at det ikke bare er mine indlæg der er gode at referere til (omend der er mange guldkorn imellem, det benægter jeg ikke

hæhæhæhæhæhæhæhæhæ), men at der kan være en hel tråd som er god at henvise folk til at læse. Jeg syntes det vil virke lidt rodet at gemme en hel tråd på sin computer og så poste hele tråden senere igen hvis det er relevant + jeg er ikke sikker på jeg rent teknisk kan finde ud af det.
Hvis der er pladsmangel på jeres servere har jeg fuld forståelse for dette, men kan det ikke på en eller anden måde være muligt at bedømme om en tråd skal bevares. Eller evt fra os brugere markere hvis vi har et ønske om at en given tråd ikker bliver slettet?
tja det var vidst bare det.....
Guds fred!!
-serner