Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 8 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7152 Tråde
116396 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#116998 - 01/12/2011 12:36 Ordstyrerbemærkning
face123
Bruger

Reg.: 24/11/2011
Oprindeligt skrevet af: kristina
face, du tillod dig at skrive:

Citat:
Jeg håber inderligt at der ikke er en eneste person på dette board der tager noget du skriver seriøst; med de ovenstående udtalelser har du i min verden diskvalificeret dig fra det for altid.

- nu har jeg så heller ikke noget ønske om at kvalificere mig til noget som helst i din verden - skør

- og jeg må gøre dig opmærksom på, at du ikke får mere spalteplads at boltre dig på her, hvis du ikke omgående finder kammertonen frem.

Jfr. Debatvejledningen:

JesusNet er et kristent forum baseret på en evangelisk-luthersk bibelforståelse, og derfor forbeholder vi os ret til at gribe ind overfor dem, som ikke respekterer dette.

Formålet med JesusNet er at missionere for troen på Jesus Kristus ud fra en evangelisk-luthersk forståelse af kristendommen.

Derfor ønsker vi ikke mission på Café Thomas for andre trosretninger - heller ikke ateistiske.

Café Thomas er for alle, som kommer med en åben og nysgerrig indstilling til det kristne budskab. Det betyder at vi forbeholder os ret til at afvise de indlæg som repræsenterer en fastlåst afvisning af Bibelen og den kristne tro.

kristina

Det er et latterligt og anti-intellektuelt forum hvis opfattelse af antagonister og trolls er fornuftsmennesker som ikke ligger under for bizar kultdogmatik.

Der er intet i jeres etos eller debatform som inspirerer respekt i nogen som helst forstand. "En evangelisk-luthersk bibelforståelse" er et mærkat som enhver burde skamme sig over at have på sig, og hvis jeg kan få en eneste person til at indse det, eller skabe problemer for mennesker som er ignorante nok til ikke at indse det, så har jeg gjort verden til et bedre sted. Og det er mere end du kan sige for dig selv. smil

"Kammertonen". Ha! "Ateistiske trosretninger". HA!

Til toppen 
#116999 - 01/12/2011 12:45 Re: Ordstyrerbemærkning [Re: face123]
hur
Bruger

Reg.: 01/11/2011
Hej Face123

Jeg er selv ateist, og jeg kan ganske enkelt ikke se hvorfor du taler til andre mennesker med så lidt respekt. Hvis du virkeligt vil flytte folk må du tale til dem med respekt og et ønske om at forstå hvor de kommer fra. Men jeg har en klar mistanke om at du bare kan lide at høre dig selv tale, du hjælper på ingen måde med at sprede ideen om det fri menneske som selv tager ansvar for sit liv.

Hurungner

Til toppen 
#117001 - 01/12/2011 13:24 Re: Ordstyrerbemærkning [Re: face123]
Kefas

Administrator
Bruger

Reg.: 11/10/2001
Sted: Århus
Det kan godt være vi er ignorante, men vi er også intolerante. Farvel og tak for denne gang.

Peter Guldager Dahl
Netmissionær
peter@jesusnet.dk

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær