Hej Her det sidste år havde jeg og min familie en kæmpe oplevelse med gud som vi aldrig nogen sinde vil glemme men være i evig tak til gud hvor skaber og frelser.
Her kommer beretning om et sandt mirakel min søster skulle føde men det gik ikke helt som det skulle så den lille pige blev taget med kejsersnit men da hun kom ud trak hun ikke vejret så sygpjerskene og lægerne forsøkte at genoplive hende men efter tyve minutter ogave de hende for de kunne ikke få liv i hende og kom ind til hends forældre med hende for at de skulle sige farvel til hend de sad begge med hende kort tid hvor efter jordmodren tager hende med ud og for at skrive en dødsrapport
mens hun er i gang med det begynder den lille pige at træke vejret og jordmodren ser at hun skifter fra at være blå til normal farve efter 45 minutter, og der efter blev det hægtisk med at få hende i behandling hvor vi hvar meget spændte på hvordan hun ville blive rask. Efter nogle dage var hun blevet tøet op om man så må sige og hun blev undersøgt og der blev bekraftet hun hvar fuld stændig rask i dag er hun tre månder.
Vi bukker os ydmygt for gud i tak
Der også en anden hændelse i min familie hvor det ikke er det samme udfald men gud er lige nær. det er min bror har fådet en grim sygdom der hedder als det en form for muskelsvind og lægerne kan ikke helbrede den, det er ikke en sygdom man kan blive gammel med den tager lige så stille alle krafterne.
Så der må vi spøre gud hvorfor og han skal nok svare men vi kender ikke udfaldet af svaret men han er med.
VH Thomas