Menu
Hvem er online
2 registrerede (Kristenliv, 1 usynlig) og 7 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7152 Tråde
116396 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#112978 - 02/12/2010 13:10 træt
Anonym
Anonym

Jeg har skrevet til jer før om det overgreb jeg har været udsat for i en kirke jeg kom i for nogen år siden af en præst.

Jeg søgte også hjælp som I rådede mig til, men det endte med, at min mand ville skilles, for han kunne ikke klare at være sammen med mig, efter at han fik at vide, hvad der var sket.

Så nu sidder jeg tilbage med tre børn og føler ikke, at der er så meget at leve for, for jeg har ikke råd til at fortsætte i terapi.

Men det skræmmer mig heller ikke hvis jeg ikke skulle se mine børn vokse op, for jeg magter ikke at være til stede for dem, det bliver kun de praktiske ting jeg er her for.

Så jeg glæder mig til den dag jeg ikke behøver at være her mere.

Til toppen 
#113028 - 06/12/2010 17:28 Re: træt [Re: Anonym]
kristina
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 12/10/2001
Sted: Nivå, Karlebo sogn
Kære trætte ven!

Dit nødråb gør et stort indtryk på mig!
Du er i en meget svær situation, og jeg kan sagtens forstå, at du føler, at du næsten ikke kan klare livet nu, hvor du også er blevet skilt og er alene med tre børn.

Men når det hele ser mest håbløst ud, er Jesus allernærmest, og jeg véd, at han hører bøn!

Lad os begge råbe til ham, at du er i stor nød og har brug for, at han griber ind i dit liv og hjælper dig!

Og der er mere du kan gøre:

Send en mail til kontakt@jesusnet.dk !

Så vil den blive læst og besvaret et lyttende medmenneske som på forhånd er orienteret om din situation, og som har tavshedspligt.
Du kan fortsat være anonym, så længe du selv vil.

Jeg vil bede for, at Jesus må hjælpe dig og dine børn frelst igennem krisen.

kristina

Til toppen 

Ordstyrer:  Bloch, Kefas, kristina 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær