Menu
Hvem er online
2 registrerede (tsrk55, Fredrik33) og 10 gæster online.

Statistik
2507 Brugere
23 Fora
7055 Tråde
115520 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#111034 - 19/07/2010 22:03 Ingen sex, ingen kærlighed, ingen glæde
Hippolyt
Anonym

Jeg er 31 år. Jeg har aldrig været sammen med en kvinde sexuelt - jeg har ikke engang nogensinde haft en forelskelse eller noget somhelst. Jeg er kristen og mener, at sex hører hjemme i ægteskabet.

Jeg længes efter kærlighed. Jeg længes efter sex. Jeg er i en næsten konstant tilstand af mørke, pine, begær, vrede, selvhad og misundelse mod alle andre, som har disse ting.

Jeg er grim. Jeg er fed. Jeg er totalt uelskelig. Alt er mørke. Jeg brænder af begær både efter kærlighed og sex. Det er en byrde jeg er ved at knuses under. Jeg har opgivet alt håb. Jeg er som manden, som havde ligget ved Betesda-dammen og alt er håbløst.

Dette her overskygger alt. Jeg tænker på det når jeg lægger mig. Det er det første jeg tænker på, når jeg våger. Jeg er alene. Jeg har aldrig haft sex. Mit liv er totalt meningsløst...

Bed for mig.

Til toppen 
#111073 - 22/07/2010 22:39 Re: Ingen sex, ingen kærlighed, ingen glæde [Re: ]
kristina
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 12/10/2001
Sted: Nivå, Karlebo sogn
Jeg skal nok bede for dig, Hippolyt.

Og i tilgift får du slutningen af Christoffer Ash's bog Storm og Stilhed, Nærkamp med Gud. - om hvad vi skal forvente af kristenlivet - (ref. slutningen af Jobs Bog kap. 22)

Angreb.
Enhver troende er en slagmark, og kampen er sommetider mørk. Lad os være ærlige om det og ikke overraskes.

Ventetid.
Mens vi venter på Guds indgriben, skal vi fylde os med længselfuld, lidenskabelig, desparat bøn.

Ydmyghed.
Når Gud gør os så ydmyge, at vi opgiver alt vort eget og stoler på ham alene, er det et tegn på hans nåde.

Afslutningens velsignelse: Når Herren kommer igen, vil han overøse os med mere velsignelse, end vi evner at fatte.

Den velsignelse bliver lige så virkelig som Jobs.
Vi ser frem til skønhed, som får den smukkeste kvinde i verden til at blegne, velstand som får Bill Gates til at virke ludfattig, og verdens største bryllupsfest til at virke som en kold kop kaffe.

Hvis vi retter fokus på den kommende herlighed, tror jeg der er gode muligheder for en mangedobling af chancerne for også her i livet få vores ønsker opfyldt.

Matt. 6,8b Jeres fader ved, hvad I trænger til, endnu før I beder ham om det.

Så gør som Job: Klag over ventetiden! Skæld ud!

kristina

Sandheden tro i kærlighed!
(Ef. 4,15)

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær