Kære allesammen,
en gang i mellem falder man over forskellige fakta, som ser ud til at kunne vise det ene eller det andet. Spørgsmålene hober sig op og det ser ud som om der næsten kun er to sider at vælge imellem - Evolution eller Kreation (skabelse). Dette er naturligvis en 'grov' måde at fremlægge tingene på, men efter en hændelse fornyligt er jeg blevet en fuldblods kreationist - og lad mig lige tilføje: "det havde jeg måske ikke regnet helt med!"
Vist har jeg været overbevist om, at Gud skabte verden; men, det kunne han jo have gjort på så mange måder. Og hvad med 'Syndfloden', som nogle har valgt at kalde den store oversvømmelse for 4400 år siden - er den ikke videnskabeligt modbevist. Desuden, den store akilleshæl for mange kristne - og jeg mener STORE - nemlig dinosaurerne. Der var bare for mange ting, som ikke stemte helt overens - og dog...
En af mine venner gav mig adressen til et website. Der er en mand, der hedder Dr. Hovind, som har undervist i videnskab (am: science-classes) som har undersøgt alle mulige forskellige udsagn og lavet et videoseminar. Nogle af de ting han fremlægger, vil sikkert få mange til at stejle - jeg gjorde i hvert fald. Men efter at hans seminar var faldet på plads, havde jeg en ændret opfattelse af tingene.
Jeg vil meget anbefale at se dem og naturligvis være kritisk. Se det evt. sammen med andre, så I kan diskutere den. Men samlet set er det rigtig, super godt.
Adressen er:
http://www.drdino.com/cse.asp?pg=real_videoVær beredt på noget godt (og nogle meget brugte vittigheder, som han har brugt 1000-vis af gange ;-)
Der er ingen copyrights på filerne, så download og kopier som I vil. Og hvis det lyder som noget der ikke er sandsynligt, så tager han sikkert imod kritik.
Det var bare lige det jeg ville overbringe til Jer alle.
Bedste hilsener og ønsket om at Gud må velsigne Jer alle
-- Christian