Kære Raz

Velkommen til!

Mange tak for en fin præsentation af dig selv, din vandring, og din tro. Spændende læsning!
Det er rigtigt, det er pudsigt at tænke sig, at du har troet på Jesus i din barndom, og at du ligefrem har bedt til Ham så konkret, når ingen andre bad til Ham og ikke havde lært dig om Ham.
Som barn oplevede jeg det samme, men det var ikke Jesus jeg bad til, det var "bare" til Gud i det hele taget - jeg vidste slet ikke (op til konfirmationsalderen ca.) at Jesus er Gud.
Jeg forbandt ikke Jesus med Gud. Selvom jeg godt vidste at Han hed Jesus, så kunne Han i mit hoved lige så godt være en kendt kristen fra gamle dage, eller en helgen fra katolicismen som jeg godt havde set på film, men ikke var klar over var en del af den samme kristendom, som "vi andres".

Tak for det du skrev. Håber at du føler dig vel modtaget.
Du er velkommen til at sende en pm, hvis der er noget du vil spørge om herinde vedrørende debatten for eksempel.
Hvis du skulle få brug for mere personlig vejledning og svar på Bibelspørgsmål, har vi nogle muligheder herinde, som jeg gerne vil pege på:
Personlig Kontakt - forskellige idéer. Linket fører dig til bl.a.:
- Lokal kontakt (med en kristen i dit område)
- Hvad siger Bibelen? (svarpanelet hvor der sidder teologer m.fl. og besvarer brugernes spørgsmål om kirke, tro og kristendom i det hele taget)
- Personlig rådgivning (via mail)
- Brevkassen ondt i troen (hvor man anonymt kan stille spørgsmål)
- Ris og ros.Mvh. tau