Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 6 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7152 Tråde
116396 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#110732 - 30/05/2010 19:55 selvmord
Anonym
Anonym

er det rigtig at kristne ikke kommer i helvede hvis de begår selvmord, mit liv har været helvede på jord før jeg var kristen, og desværre også efter ca 30 år har jeg nu været og alligevel vil jeg ikke kunne sige at jeg har haft en hel uge samlet glæde, jeg har specielt bedt om en ægtefælle i 10 år og jeg har set folk komme ind i kirken og få en med det samme, kan godt være at jeg ikke skulle føle sådan men det har ødelagt mit sind, gud siger at den der venter længe mister livsmodet nu er jeg tres så hvis jeg kan begå selvmord og alligevel komme i himlen så farvel jord

Ændret af Bloch (03/06/2010 17:17)

Til toppen 
#110769 - 03/06/2010 17:18 Re: selvmord [Re: Anonym]
Bloch
Brevkasseredaktør
Bruger

Reg.: 15/06/2007
Sted: Rønne
Kære anonyme!

Det gør ondt, at læse om dine mange smerter. Desværre tror jeg ikke, at et kort svar i disse spalter vil være nogen stor hjælp for dig. Du har brug for noget mere. Jeg vil anbefale dig, at du f.eks. taler med din læge. Jeg tror, at han vil kunne hjælpe dig med, at finde frem til nogen, som kan give dig den hjælp, du har brug for.

Så vil jeg også anbefale dig at læse artiklen: Hvad siger bibelen om selvmord .

Med ønsket om Guds fred i Jesus.
Jørgen Bloch

Jørgen Bloch

Til toppen 

Ordstyrer:  Bloch, Kefas, kristina 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær