Hej

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal skrive dette, men jeg har brug for forbøn, jeg skal giftes den 24 april, med en Nigerians kvinde, det er et meget stort skridt for mig, da det at være i et forhold er meget nyt for mig, har kendt hende i næsten 2 år, og har aldrig haft en kæreste før, men Prise Gud for Hans store værk i liv gennem de sidste 2 år, som har gjort mig istand til at være i dette forhold, men det er stadig svært at tænke på at jeg snart ikke er alene mere, er nu 39 år, så det er mange år hvor jeg bare har været mig selv. Jeg har tjent i Ungdom med Opgave i gennem mange år, af flere gange, både her i Danmark men også andre lande. Vores plan er at blive gift i Nigeria, der efter godt en månede i Danmark inden vi rejse til Brasilien, hvor vi skal arbejde med rådgivnings skole, og som nogle måske ved skal man selv skaffe penge når man arbejde i Ungdom med Opgave, så med dette kommende bryllup og start af bolig sammen er det ekstra mange penge, så det er en del af mit bønne behov, så det var en lille baggrund til mit bønne behov, som har flere punkter, har også fået nogle bønne svar, men for at gøre det lidt kort vil jeg nu bare skrive en lille list:

• At Gud må hjælpe mig, til at omstille mig på at være 2.
  • At Gud må hjælpe mig, med penge til rejse til Nigeria.
  • At Gud må hjælpe mig, gave til min kommende hustru.
  • At Gud må hjælpe mig, gave til hendes familie, da det er det man gør i Nigeria.
  • At Gud må hjælpe os, med en god bryllupsrejse.
  • At Gud må hjælpe os, med missionær visum til Brasilien.
  • At Gud må hjælpe os, bolig i Brasilien.
  • At Gud må hjælpe os, flere faste forbeder og støtter.

Takke emner:
  • Tak Gud, for den indre lægedom som har gjort det muligt for mig at blive gift.
  • Tak Gud, for visum til Nigeria.
  • Tak Gud, for vielsesringe.
  • Tak Gud, for penge til et jakkesæt.
  • Tak Gud, for forbeder og støtter.
  • Tak Gud, for Hans trofasthed gennem mange år.

På forhånd tak for jeres forbøn, hvis nogle skulle have lyst til at modtage vores nyhedsbrev, så kig forbi min hjemmeside. (som jo også snart skal ændres, da det jo ikke kun er mig mere.)

Gud velsigne jer,
Ivan