Menu
Hvem er online
1 registrerede (matthias) og 11 gæster online.

Statistik
2506 Brugere
23 Fora
7054 Tråde
115513 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#109698 - 19/02/2010 03:12 Gud VIL ikke!!!!!!
tsrk55
Bruger

Reg.: 11/10/2001
Hej kristina!

Du skriver i din kommentar til Sprints artikel "For Helvede!":
Citat:
Min påstand er, at det umuligt kan være umuligt for ham, som har al magt i himlen og på jorden!

Den Onde blev besejret på Golgata, det er 2000 år siden, og han ikke noget at skulle have sagt over for Gud!

Så når Gud ikke redder alle, er det fordi Gud ikke vil!

1. Tim.-kap 2:
v3 Det er godt og værdsat hos Gud, vor frelser, v4 som vil, at alle mennesker skal frelses og komme til erkendelse af sandheden.
Ovenstående citat fra "Guds Ord" har du hermed gjort til løgn!

Citat:
Hvad hvad gør en mand, hvis hans udkårne siger nej til hans frieri, selv om han tilbyder hende både sit hjerte og alle sine rigdomme?
Hvis han nu har usigelig stor lidenskabelig kærlighed til sin hende, prøver han så ikke på alle mulige måder at vinde hendes hjerte? Jo!
Hvis hun siger ja, bliver han lykkelig, og hvis hun afviser ham, bliver han ulykkelig - men elsker hende stadig - med ulykkelig kærlighed.

Han lægger hende vel ikke i håndjern og slæber hende hjem hvor han bor? Det ville være yderst utilfredsstillende for begge parter ..

Og GUD . hvad gjorde Gud? Ja, han gav ikke jo ikke bare sin udkårne (= os!) en kærlighedserklæring og en stor buket røde roser, nej, han gav os sin egen søn, som gav sit liv på korset for at redde os.

Ingen kan have større kærlighed den den der sætter sig liv til for venner og fjender ...

Hvis hun (= vi fortabte syndere af begge køn) stadig ikke vil have med Gud at gøre, hvis hun ikke vil hengive sig til ham - kan den Almægtige så ikke lægge hende i håndjern og slæbe hende hjem i sin bolig?
Jo selvfølgelig kan han da det!
Men han VIL ikke!

Han tager grædende nej for et svar - og sørger mere over de fortabte end noget menneske kan forestille sig.

Han burde nok søge professionel psykologbistand. smil

Citat:
Guds kærlighed sætter fri!
Hans kærlighed tvinger ingen med til den evige bryllupsfest i livsfællesskab med ham på den nye jord: det genvundne Paradis.

Til gengæld tvinger hans "kærlighed" nogen til at pines uden ophør; men jeg fornemmer at eventuelle anfægelser angående dette er et overstået kapitel for dit vedkommende. panderynken

Citat:
Det jeg selv har svært ved at begribe er, at der er nogle, som ikke vil med.

Måske fordi de mener at de er retfærdige, som kan klare sig selv, og slet ikke regner sig for fortabte syndere?

Eller måske fordi vi er nogle som ikke tænder på at skulle giftes med Farmand. smil

mvh Tom

" To You I am an atheist "
" To God I am the loyal opposition "
Woody Allen

Til toppen 
#109699 - 19/02/2010 03:55 .. således elskede Gud .. [Re: tsrk55]
kristina
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 12/10/2001
Sted: Nivå, Karlebo sogn
.. således elskede Gud verden,
at han gav sin enbårne søn,
for at enhver, som tror på ham,
ikke skal fortabes, men have evigt liv.

For Gud sendte ikke sin søn til verden for at dømme verden,
men for at verden skal frelses ved ham.

Til toppen 
#109700 - 19/02/2010 04:54 Re: Gud VIL ikke!!!!!! [Re: tsrk55]
Peter-sniksnak
Bruger

Reg.: 26/10/2009
Oprindeligt skrevet af: tsrk55
Til gengæld tvinger hans "kærlighed" nogen til at pines uden ophør; men jeg fornemmer at eventuelle anfægtelser angående dette er et overstået kapitel for dit vedkommende. panderynken
Må jeg blande mig en lille smule i jeres dialog? Det, at nogle kan komme til et pinested, er udtryk for, at der er en nødvendighed i at holde dom over verden. Og det er der, for at Gud kan tage det onde ud af verden. Hvis der ikke kom en dom, ville vi være nødt til at leve med det onde til evig tid. Det er også derfor, at Gud allerede i paradisets have skynder sig at få mennesket ud af haven, så de ikke også spiser af livets træ, og på den måde kommer til at leve evigt (med ondskaben i verden).

Det er for så vidt rigtigt, at mennesker kan ende på dette sted (tror jeg), men ifølge Jesus er stedet bestemt for Djævelen og hans engle. Det er altså ikke Guds hensigt, at mennesker skal ende der.

Til toppen 
#109701 - 19/02/2010 05:34 Re: Gud KAN ikke????? [Re: Peter-sniksnak]
tsrk55
Bruger

Hej P!

Citat:
Må jeg blande mig en lille smule i jeres dialog?

Bare hop på! smil

Citat:
Det, at nogle kan komme til et pinested, er udtryk for, at der er en nødvendighed i at holde dom over verden. Og det er der, for at Gud kan tage det onde ud af verden.

Kun for en ikke-almægtig Gud, som er bundet af ydre omstændigheder som han ikke selv er herre over.

Citat:
Hvis der ikke kom en dom, ville vi være nødt til at leve med det onde til evig tid.

Som jeg ser det, så kommer man netop, med troen på det evige Helvede, til at leve evigt med det onde.
Men hvis man er istand til at overbevise sig selv om at andres uophørlige pinsler, i bund og grund er noget positivt, så forholder det sig selvklart noget anderledes.

Citat:
Det er for så vidt rigtigt, at mennesker kan ende på dette sted (tror jeg), men ifølge Jesus er stedet bestemt for Djævelen og hans engle. Det er altså ikke Guds hensigt, at mennesker skal ende der.

Det er vel så blot endnu et eksempel på at Guds hensigt er et, virkeligheden etwas ganz anders.

mvh Tom

Woody Allen

Til toppen 
#109702 - 19/02/2010 07:16 Re: Gud KAN ikke????? [Re: tsrk55]
Peter-sniksnak
Bruger

Reg.: 26/10/2009
Hej Tom :=)

Så får du lige et par af mine ubearbejdede ideer til weekenden ...

Kun for en ikke-almægtig Gud, som er bundet af ydre omstændigheder som han ikke selv er herre over.
Det tror jeg du har helt ret i. Der er masser af ting i verden, som Gud ikke er herre over. Vigtigst af alt : menneskers eget valg. Vi har fået overgivet myndigheden over verden, og den myndighed kan vi vælge at bruge som det passer os. Heraf følgende fx nød og elendighed, klimaproblemer, og hvad man nu ellers kan gå op i.

Som jeg ser det, så kommer man netop, med troen på det evige Helvede, til at leve evigt med det onde.
Men hvis man er i stand til at overbevise sig selv om at andres uophørlige pinsler, i bund og grund er noget positivt, så forholder det sig selvklart noget anderledes.
Det tvivler jeg stærkt på at nogen kan. Satan og hans engle er ultimativt onde, og der er helvede det rette sted for dem. Men for alle andre gælder det om at redde så mange som muligt. Bibelen taler i slutningen af Esajas om, at vi selv i himlen skal gå ud og kigge på dem som lider dernede. Hvis det er sandt, så vil vi til evig tid blive mindet om dem som vi ikke fik til at vælge evangeliet. En motivation til at gøre så meget som muligt her og nu.

Det er vel så blot endnu et eksempel på at Guds hensigt er et, virkeligheden etwas ganz anders.
Ja, jeg kan godt lide at du skuer dybt.

Glædelig weekend.
Og selv tak smil

Til toppen 
#109840 - 10/03/2010 00:48 Re: Gud VIL ikke!!!!!! [Re: tsrk55]
Retriever
Bruger

Reg.: 14/06/2008
Jeg syntes ikke Tsr at du forholder dig til den Gud vi bekender os til ved Jesus Kristus.

Vi er skabte i hans billede og vi bekender os til den levende Gud. Dermed forstår vi at Gud er eksisterende væsen og som os gennemlever følelser.

At Gud hader og elsker fremgår af bibelen. Men hvad du ikke har erkendt om Gud, kan du måske erkende igennem dit kendskab til følelser, nemlig at de binder.

Elsker du, så er dine handlinger dikteret af denne kærlighed. Og hader du, så er du også dikteret.

med eksempel Johs 12:40

Han har blindet deres øjne
og forhærdet deres hjerte,
for at de ikke skal se med øjnene
og fatte med hjertet
og vende om, så jeg må helbrede dem.

Her ser vi et reaktionsmønster det gudsfornægtende menneske gennemlever, at når de fornægter Gud, bliver de trodsige og endnu mere uimodtagelige, de bliver værre og værre. Dette tilskriver det moderne menneske sig selv og sin egen klogskab, at han bliver bitter og nægter mere og mere. Men vi ser her at Gud vil de skal reagere således. Han påtager sig ansvaret herfor.

Og vi ser at han må helbrede dem om de vender om. Altså handler Gud udfra sine følelser men forbliver den samme. Dette anfægter måske, men husk på at vi bekender også at Gud har magten i evighed. Det anfægter altså at han bruger magten, selvom vi faktisk godt kan se at han handler retfærdigt.

Så når du skriver i overskriften VIL ikke!!!

Så bemærk at det er din egen trodsighed du måler, ikke Guds kærlighed. For den møder du i det samme du vender om.

Altså er der ikke nogen der har gjort Guds vilje til løgn. Tror du han ofrede sin Søn på skrømt? Nej han vil at du bliver frelst ved Jesu offer, men hvad mener du om den sag? Hvad svarer du Gud?

Slutteligt til bemærkningen om at Gud "bare" kan gøre det ene og det andet om han kan det umulige. Her svarer Jesus:

Mat 19:16

Og se, der kom en hen til Jesus og spurgte: »Mester, hvad godt skal jeg gøre for at få evigt liv?« v17 Han svarede ham: »Hvorfor spørger du mig om det gode? Én er den gode. Men vil du gå ind til livet, så hold budene!« v18 Han spurgte: »Hvilke?« Jesus svarede: » ›Du må ikke begå drab, du må ikke bryde et ægteskab, du må ikke stjæle, du må ikke vidne falsk, v19 ær din far og din mor!‹ og: ›Du skal elske din næste som dig selv.‹ « v20 Den unge mand sagde: »Det har jeg holdt alt sammen. Hvad mangler jeg så?« v21 Jesus sagde til ham: »Vil du være fuldkommen, så gå hen og sælg, hvad du ejer, og giv det til de fattige, så vil du have en skat i himlene. Og kom så og følg mig!« v22 Da den unge mand hørte det svar, gik han bedrøvet bort, for han var meget velhavende.

v23 Og Jesus sagde til sine disciple: »Sandelig siger jeg jer: Det er vanskeligt for en rig at komme ind i Himmeriget. v24 Ja, jeg siger jer, det er lettere for en kamel at komme igennem et nåleøje end for en rig at komme ind i Guds rige.« v25 Da disciplene hørte det, blev de meget forfærdede og sagde: »Hvem kan så blive frelst?« v26 Jesus så på dem og svarede: »For mennesker er det umuligt, men for Gud er alting muligt.«

Vi skal lægge mærke til v26 her. At give alt vi ejer væk er umuligt for os, men for Gud er det muligt.

Og vi ser jo netop her, at Jesus var istand til det umulige. Han har jo netop selv gjort sådan, fra større rigdom end vi kan fatte. Altså taler han om sig selv når han siger: for Gud er alting muligt.

Fil 2:6

v6 han, som havde Guds skikkelse,
regnede det ikke for et rov
at være lige med Gud,
v7 men gav afkald på det,
tog en tjeners skikkelse på
og blev mennesker lig;
og da han var trådt frem som et menneske,
v8 ydmygede han sig
og blev lydig indtil døden,
ja, døden på et kors.
v9 Derfor har Gud højt ophøjet ham
og skænket ham navnet over alle navne,
v10 for at i Jesu navn
hvert knæ skal bøje sig,
i himlen og på jorden og under jorden,
v11 og hver tunge bekende:
Jesus Kristus er Herre,
til Gud Faders ære.

Altså får vi en levendegørelse af vores teoretiske spørgsmål, fra den Levende Gud. I Jesus gjorde Gud det umulige, i kød og blod, ikke i teori.

Ændret af Retriever (10/03/2010 01:03)

Til toppen 
#109847 - 10/03/2010 21:36 Re: Gud VIL ikke!!!!!! [Re: Retriever]
kristina
Ordstyrer
Bruger

Hej Retriever

Vi er enige!

Men jeg kan godt forstå, at ikke-troende har problemer med teodicé'en og tænker hvordan i alverden kan den almægtige, alvidende, alkærlige og retfærdige Gud tillade ondskab og lidelse? Oven i købet evig lidelse?

Det ser jeg sådan her:
Det hænger samme med Guds ubetingede kærlighed og hellighed.
Gud er suveræn og vil ikke fornægte sig selv og ophæve sin eksistens. Hvis han gjorde det, ville også hele hans skaberværk ophøre med at eksistere. Hvad Gud har skabt, har ingen eksistens uden hans opretholdelse.

Gud vil, at alle mennesker skal frelses og komme til erkendelse af Sandheden (1. Tim 2,4)
Derfor har han givet os os syndere sin søn, Jesus Kristus, til vor frelse.

Mange vil sige: Det vil jeg se, før jeg tror det!

Det er en livsfarlig tankegang.
Jeg tænker, lige omvendt, at så længe vi lever her i den faldne verden, skal vi tro det, før vi ser det -
- og at det er livsvigtigt at tage imod frelsen her i nådens tid.
I dag.
For datoen for vores sidste stund kender vi ikke - vi ved ikke om netop denne dag, 10. marts 2010, er den sidste.

Det er min overbevisning, at alle uden undtagelse kommer til erkendelse af Sandheden - at vi alle på Herrens dag kommer til at møde Kristus og erkende hvem han er, og hvad han har gjort for at redde os -

- men at de, som har afvist ham her i verden, som ikke har stillet sig under hans beskyttelse, de kommer til at møde den hellige Gud som dommeren, uden at være forsonet med ham.

Og - det er frygteligt at falde i den levende Guds hænder. (Hebr. 10,31)

Det er Helvede for løgnen at blive afsløret. For den selvtilstrækkelige, selvberoende at være sammen med selvopofrelsen. For den, der vil skjule sig, at være sammen med den alvidende. For mørket at være i det afslørende lys.

Altså er det evigt Helvede for den, som ikke vil bøje sig for Gud, men vil være fri for ham, at være i hans nærhed.

Gud er den evige, hellige kærlighed, der fylder og gennemtrænger alt. Og denne kærlighed er en ubeskrivelig smerte for alle syndere, som ikke er i Kristus, og som derfor ikke er renset for deres synd.

Derfor har vi syndere brug for Guds egen søn, Menneskesønnen, som vor beskyttende redningsmand. Ham som har gjort fyldest og betalt med sit eget blod som retfærdiggørende soning for vores - for hele verdens - synd.

Rom, 10,11-13: Skriften siger: »Ingen, som tror på ham, skal blive til skamme.«
Der er ingen forskel på jøder og grækere; alle har den samme Herre, rig nok for alle, som påkalder ham, for »enhver, som påkalder Herrens navn, skal frelses«.

kristina

Sandheden tro i kærlighed!
(Ef. 4,15)

Til toppen 
#109861 - 12/03/2010 03:18 Re: Gud KAN ikke????? [Re: Peter-sniksnak]
tsrk55
Bruger

Hej P!

Citat:
Så får du lige et par af mine ubearbejdede ideer til weekenden ...

Det blev en ret så lang weekend, da den faldt sammen med min vinterferie. smil

Citat:
Det tror jeg du har helt ret i. Der er masser af ting i verden, som Gud ikke er herre over. Vigtigst af alt : menneskers eget valg. Vi har fået overgivet myndigheden over verden, og den myndighed kan vi vælge at bruge som det passer os. Heraf følgende fx nød og elendighed, klimaproblemer, og hvad man nu ellers kan gå op i.

Spørgsmålet er vel så om Gud reelt er uden indflydelse på menneskenes handlinger, eller om han blot lader stå til. En altvidende Gud må jo nødvendigvis være bevidst om konsekvenserne af at give sine skabninger en "fri" vilje.

Citat:
Satan og hans engle er ultimativt onde, og der er helvede det rette sted for dem.

Hvorfor ikke bare udslette Satan og hans engle?
Og hvordan kan en Gud som påstås at være almægtig og ultimativt god skabe noget eller nogen som er ultimativt ond?

Citat:
Men for alle andre gælder det om at redde så mange som muligt.

Tror du at Gud da han skabte verden var fuldt bevidst om at han kun ville være istand til at "redde" nogen, og nødsaget til at lade resten ( de fleste?) gå fortabt?

Citat:
Bibelen taler i slutningen af Esajas om, at vi selv i himlen skal gå ud og kigge på dem som lider dernede. Hvis det er sandt, så vil vi til evig tid blive mindet om dem som vi ikke fik til at vælge evangeliet. En motivation til at gøre så meget som muligt her og nu.

v23 Hver måned på nymånedagen
og hver uge på sabbatten
skal alle mennesker komme
for at tilbede mig, siger Herren.
v24 Og de skal gå ud og se
på ligene af dem, der brød med mig.
For deres maddiker dør ikke,
og deres ild slukkes ikke.
De skal være til afsky for alle mennesker.

Som jeg jeg læser det, så siger teksten ikke noget om at de lider, men derimod at deres lig vil ligge til skue for altid.
Jeg har meget svært ved at se hvilket formål det skulle have for de frelste at blive konfronteret med synet af de evigt lidende i helvedet på et tidspunkt hvor det er forsent at ændre på noget.

Citat:
Ja, jeg kan godt lide at du skuer dybt.

Den slags er jo temmelig relativt, men tak alligevel. smil

Og en god weekend til dig også. smil

mvh Tom

Woody Allen

Til toppen 
#109862 - 12/03/2010 03:30 Re: Gud VIL ikke!!!!!! [Re: Retriever]
tsrk55
Bruger

Hej Retriever!

Citat:
Jeg syntes ikke Tsr at du forholder dig til den Gud vi bekender os til ved Jesus Kristus.

Jeg forholder mig først og fremmest til de påstande som kristne fremsætter om Gud, hvilket du ville kunne konstatere hvis du gad at nedværdige dig til at læse hvad jeg rent faktisk har skrevet; men det er der absolut intet i dit indlæg som tyder på. Og det ville vel også være naivt at forvente i lyset af hvad du tidligere har ytret omkring min person:
Citat:
denne flueknepper taktik opponent benytter sig af ses ofte ibrug på internettet til at køre en debat udi enhver afkrog og afsporing. Han vil bare have ret vil han, det får han bare ikke.

mvh Tom

Ændret af tsrk55 (12/03/2010 03:34)

Woody Allen

Til toppen 
#109865 - 12/03/2010 09:56 Re: Gud VIL ikke!!!!!! [Re: tsrk55]
kristina
Ordstyrer
Bruger

Hej Tom og P_sniksnak -
- jeg har et par kommentarer til jeres nedenstående dialog:

Citat:
Tom: Spørgsmålet er vel så om Gud reelt er uden indflydelse på menneskenes handlinger, eller om han blot lader stå til. En altvidende Gud må jo nødvendigvis være bevidst om konsekvenserne af at give sine skabninger en "fri" vilje.

Jeg tror Tom har ret i, at mennesket blev skabt med fri vilje i sit forhold til Gud, men at den gik fløjten, ved syndefaldet og lige siden har været bundet af indre og ydre omstændigheder.
Så citationstegnet omkring "fri" er velanbragt.

Citat:
Tom: Citat sniksnak: "Satan og hans engle er ultimativt onde, og der er helvede det rette sted for dem."

Hvorfor ikke bare udslette Satan og hans engle?
Og hvordan kan en Gud som påstås at være almægtig og ultimativt god skabe noget eller nogen som er ultimativt ond?

For det første:
Mennesket, skabt i Guds billede, var oprindelig godt. 1. Mos. 1,31:

Gud så alt, hvad han havde skabt, og han så hvor godt det var.

Heller ikke Satan, den faldne engel, var skabt ond.
Ondskaben opstår først, når den gode og frie skabning bruger sin frihed til at rive sig løs fra sin skaber for selv at blive som Gud. Derved mistes både godhed og frihed.

For det andet:
Den Almægtige kan når som helst udslette den onde gidseltager med et åndepust.
Men så ville det også være ude med hans gidsler.

Derfor tror jeg ikke, at verdenshistoriens sidste dag indtræffer, før enhver mulighed for flere menneskers befrielse er udtømt.

Den Onde har en stærk allieret i enhver af os, nemlig vores egen synd og vort eget hovmod, som skiller os fra Guds kærlighed.

Citat:
Tom: Citat: Sniksnak: "Men for alle andre gælder det om at redde så mange som muligt."
Tror du at Gud da han skabte verden var fuldt bevidst om at han kun ville være istand til at "redde" nogen, og nødsaget til at lade resten ( de fleste?) gå fortabt?

Jeg selv tror, at den Alvidende er herre over tid og rum og at der i det overordnede guddommelige perspektiv ikke er noget "før" og "efter".

Så jeg tror ikke på en gud, som sidder og venter spændt på, hvad hans skabninger mon nu finder på.
Jeg er er enig med Luther, som konstaterer, at en gud, der ikke kender fremtiden, ikke er den levende Gud, men en sølle menneskabt nar ..

kristina

(Ef. 4,15)

Til toppen 
#109872 - 12/03/2010 20:02 Re: Gud VIL ikke!!!!!! [Re: kristina]
tsrk55
Bruger

Hej Kristina

Spørgsmålet er vel så om Gud reelt er uden indflydelse på menneskenes handlinger, eller om han blot lader stå til. En altvidende Gud må jo nødvendigvis være bevidst om konsekvenserne af at give sine skabninger en "fri" vilje.

Oprindeligt skrevet af: kristina
Jeg tror Tom har ret i, at mennesket blev skabt med fri vilje i sit forhold til Gud, men at den gik fløjten, ved syndefaldet og lige siden har været bundet af indre og ydre omstændigheder.
Så citationstegnet omkring "fri" er velanbragt.

Jeg kan ikke se at du forholder dig til det citat som du referer til. panderynken

Citat:
Den Almægtige kan når som helst udslette den onde gidseltager med et åndepust.
Men så ville det også være ude med hans gidsler.

Derfor tror jeg ikke, at verdenshistoriens sidste dag indtræffer, før enhver mulighed for flere menneskers befrielse er udtømt.

I så fald burde du nok sætte citationstegn om ordet Almægtige.

Oprindeligt skrevet af: kristina
Jeg selv tror, at den Alvidende er herre over tid og rum og at der i det overordnede guddommelige perspektiv ikke er noget "før" og "efter".

Så jeg tror ikke på en gud, som sidder og venter spændt på, hvad hans skabninger mon nu finder på.
Jeg er er enig med Luther, som konstaterer, at en gud, der ikke kender fremtiden, ikke er den levende Gud, men en sølle menneskabt nar ..

Hvis dette skal tolkes som et ja til mit spørgsmål, hvad har Gud så at græde over? forvirret

mvh Tom

Woody Allen

Til toppen 
#109873 - 12/03/2010 20:20 Re: Gud VIL ikke!!!!!! [Re: tsrk55]
kristina
Ordstyrer
Bruger

Hej Tom - utrættelig som jeg sommetider er, prøver jeg lige igen:

Citat:

Oprindeligt skrevet af: kristina: "Jeg tror Tom har ret i, at mennesket blev skabt med fri vilje i sit forhold til Gud, men at den gik fløjten, ved syndefaldet og lige siden har været bundet af indre og ydre omstændigheder.
Så citationstegnet omkring "fri" er velanbragt."

Jeg kan ikke se at du forholder dig til det citat som du referer til.

Måske kunne du uddybe? Mener du ikke, at en, som er almægtig, skulle kunne give afkald på at bruge magt over for sine elskede skabninger? Eller?

Citat:
Hvis dette skal tolkes som et ja til mit spørgsmål, hvad har Gud så at græde over?

Kærlighed, som ikke gengældes, er smertefuld.
Ulykkelig kærlighed ..

kristina

(Ef. 4,15)

Til toppen 
#110575 - 17/05/2010 20:23 Re: Gud VIL ikke!!!!!! [Re: tsrk55]
Retriever
Bruger

Reg.: 14/06/2008
Hej Retriever!

Citat:

Jeg forholder mig først og fremmest til de påstande som kristne fremsætter om Gud, hvilket du ville kunne konstatere hvis du gad at nedværdige dig til at læse hvad jeg rent faktisk har skrevet; men det er der absolut intet i dit indlæg som tyder på. Og det ville vel også være naivt at forvente i lyset af hvad du tidligere har ytret omkring min person:
Citat:
denne flueknepper taktik opponent benytter sig af ses ofte ibrug på internettet til at køre en debat udi enhver afkrog og afsporing. Han vil bare have ret vil han, det får han bare ikke.

mvh Tom

Til Tom

Jeg kom forbi tråden her igen, og jeg kan godt se at ordet "flueknepper" fremstår som et bandeord, hvad det ikke var ment som. Og en noget hårdere afvisning her ved gensyn end jeg mindes det tiltænkt.

Jeg har lige trykket på fluebenet "jeg accepterer forumets regler", og det vil jeg bestræbe mig på fremover.

Til toppen 
#110576 - 17/05/2010 22:44 Re: Gud VIL ikke!!!!!! [Re: Retriever]
kristina
Ordstyrer
Bruger

Hej Retriever - tak for din venlige tilkendegivelse, og velkommen tilbage i caféen!

Jeg håber du bliver hængende og har flere kommentarer -
- og bare sig til, hvis der skulle blive brug for en fluesmækker! smil

kristina

(Ef. 4,15)

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær