Menu
Hvem er online
1 registrerede (Kristenliv) og 8 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7155 Tråde
116402 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#108923 - 05/01/2010 14:56 Ytringsfrihed?
Assyrianlion
Bruger

Reg.: 06/12/2009
Sted: Århus
Selvfølgelig er det fejheds politikken og chamberlains politikken der hersker blandt disse her tre debattør: Kristina, Faidros, og Steffen Lauser, når deres syn på konflikten er ligeså partisk og enøjede, som deres kritik imod mig selv falder tilbage på dem selv.

Det er selvfølgelig lettere at negligere Israels forbydelse mod Mennesheden og uretfærdighederne mod det pælæstinensiske folk siden 1948 med en ligegyldig bemærkning fra kristina med ´´Og hva så´´???

Selv den amerikanske professor i international ret Francis Boyle

har konkluderet på og kommet frem til at Israel har brudt enhver genevekonvention om krigsførelse, og at USA har årligt bidrager 4 milliarder på dette her galimatias.

Så er det endnu mere sørgeligt at folk herinde taler om nøgternt, og nægter kendsgerninger, og snoer sig udenom som en ål, og giver kun terroristerne skyld og retfærdiggøre Israels blodudgydelser på civile.

Selv Den israelske historiker Ilan Pappe anerkendt at der er begået folkedrab i hans bog fra 2006 ´´den etniske udrensning i palæstina´´.

Det er vist nogle mennesker her i Danmark som er så gennemsyret af politisk korrekthed, og er blevet så hjernevasket af zionismen og kapitalismen.

Der er masser af dokumentationer om israelsk folkedrab på pælastinenserne, men man kan ikke sige sandheden til mennesker som disse her tre, når de ikke vil høre den. Det rent til grin og latterligt at selv jøder selv og amerikaner som kender sandheden, og kommer frem til at der er blevet uret fra israelsk, at der stadigvæk er naive danskere som nægter kendsgerningerne, og læser kun de bøger som bifalder israelsk ret til massakrene og som ikke er objektive og nøgternt i deres bøger. Så påstår danskerne at de er upartiske og neutrale, det til at brække sig over.

M.h.t Kurderne, så læs i din Bibel Steffen Lauser? Hvis land er Irak? Assyrernes eller kurdernes? Assyrian er landet mellem Eufrat og Tigris, og vi har førsteretten til jord og land i nordlige Irak før de hundehoveder kurder som i Årevis har massakreret vores assyriske landsbyer og dræbt uskyldige mennesker lige siden osmannerriget. Hvor er jeres helte USA? Hvor er Storbritannien, hvor er DK? Dk specielt gik kun i krigen for usa´s interesser og så flygtede de bagefter som hunde og efterlod landet sammen med USA i kaos, med mange terorister og klan-leder, og andre korrupte politikere.

Dette er faktum om du vil det eller ej. DK og befolkning støtter og sympatisere kun med jøderne og andre vestlige lande som bliver ramt af terror eller ulykker, mens de er kolde over andre folks lidelser og skæbner såsom Assyrernes, Palæstinensernes, indianernes i sin tid da USA var i borgerkrig, og Aboriginals i Australien, som deres land er blevet taget fra af Englænderne, og USA de er de største imperialistere og mordere på kloden, og så bifalder danskerne de ting, og kommer med søforklaringer om hvorfor det er sket og bla bla.

Gennem historien har man set hvordan vesten har udnyttet slaver og myrdet og ødelagt ressourcer i blandt andet regnskoven og gjort livet surt for mange fattige og indfødte indianere og skabt finanskriser osv.

Men hey så længe I bare bliver rigere og rigere og I hver især lever det søde luksus liv, så har I vel den frækhed at holde med USA og Israel og Storbrittanien uanset deres uhyrligheder som er bevist i bøger og film. Historien lyver aldrig.

I skulle her i DK prøve at leve som befolkningen i Irak, og I har enddog oplevet 2.verdenskrig og den kummerlige tilværelse, men stadigvæk anerkender I ikke historien og lever som snotforkælede mennesker som blindt støtter historien drab på forskellige lande og mennesker.

IRAK= ASSYRIAN. Landet mellem eufrat og tigris nævnt i bibelen. Vores folk bliver dræbt og fordrevet fra landsbyer, kristne misbrugt, kirker bombet.

Til toppen 
#108924 - 05/01/2010 15:15 Re: Ytringsfrihed? [Re: Assyrianlion]
steffenlaursen
Bruger

Reg.: 17/12/2004
Oprindeligt skrevet af: Assyrianlion
M.h.t Kurderne, så læs i din Bibel Steffen Lauser? Hvis land er Irak? Assyrernes eller kurdernes? Assyrian er landet mellem Eufrat og Tigris, og vi har førsteretten til jord og land i nordlige Irak før de hundehoveder kurder som i Årevis har massakreret vores assyriske landsbyer og dræbt uskyldige mennesker lige siden osmannerriget.

Hvis land er Israel ifølge samme bog?

Bemærk i øvrigt at du lige har retfærdiggjort et folkedrab med nogenlunde samme argument som rigtig yderligtgående zionister kunne finde på at bruge. Og som i øvrigt også var det tyske folks begrundelse for ekspansionerne i midten af sidste århundrede.

Citat:
I skulle her i DK prøve at leve som befolkningen i Irak, og I har enddog oplevet 2.verdenskrig og den kummerlige tilværelse, men stadigvæk anerkender I ikke historien og lever som snotforkælede mennesker som blindt støtter historien drab på forskellige lande og mennesker.

Det er ikke korrekt. Jeg er født to år inden murens fald, godt fyrre år efter krigens afslutning; jeg har aldrig oplevet hverken 2. Verdenskrig eller kommunismen.

Ændret af steffenlaursen (05/01/2010 15:18)

Til toppen 
#108925 - 05/01/2010 15:37 Re: Ytringsfrihed? [Re: Assyrianlion]
Faidros
Bruger

Reg.: 12/02/2008
Sted: København
Til Assyrianlion
Selvfølgelig er det fejheds politikken og chamberlains politikken der hersker blandt disse her tre debattør: Kristina, Faidros, og Steffen Lauser, når deres syn på konflikten er ligeså partisk og enøjede, som deres kritik imod mig selv falder tilbage på dem selv.
Ikke at jeg har nogetsomhelst personligt mod hverken Kristina og Steffen, men de er blandt de personer her på forummmet jeg oftes argumenterer imod. Der er en helt fornøjelig oplevelse at blive udnævnt som en del af en trojka med ens faste religiøse/ideologiske opponenter. Det vidner om du er langt ude på en fløj, når du anser os som en herskende trio. I denne diskussion er jeg dog beæret over at stå skulder ved skulder med Steffen og Kristina mod det synspunkt du repræsenterer om jeg så skal kaldes en historieløs kujon 1000 gange.
Steffen og Kristina må vores feje enighed på dette punkt vare ved blinke.

Der er masser af dokumentationer om israelsk folkedrab på pælastinenserne, men man kan ikke sige sandheden til mennesker som disse her tre, når de ikke vil høre den.

Det er anden gang du fortæller at du kender *sandheden*. Vrd. dette synspunk vil jeg citere børne og ungdomsbogsforfatteren Terry Pratchet (frit efter hukommelsen):
'Hvis du i din søgen efter sandheden møder en anden der også søger, da tag dig tid til at udveksle viden med ham. Hvis du møder en der har fundet sandheden da gå hastigt videre'

Til toppen 
#108929 - 05/01/2010 17:28 Re: Ytringsfrihed? [Re: Faidros]
Assyrianlion
Bruger

Reg.: 06/12/2009
Faidros

Dit problem er at du gøre dig til bedrevidende dommer end de historikere, og professor i international ret.

Jeg har normalt ikke problemer med folk jeg er uenig med, men når folk kan være så tykhovedet og ikke anerkende folk som ved mere end jeg og dig vedr. Israels forbrydelser mod menneskeheden, så er det at jeg stejler og blive følelsladet.

Det er et mærkeligt og sygt samfund vi lever i her I Danmark at hvis man trækker nogle kritikpunkter mod Israel og Jøderne understøttet af fakta fra højtstående personer, så bliver man sjovt nok kaldt antisemit. Men hvis folk retter kritik mod kristendommen eller islam eller muslimer eller kristne som grupper så er de selvsamme mennesker eller individer lige pludselige tavse og går ikke i offensiven.

IRAK= ASSYRIAN. Landet mellem eufrat og tigris nævnt i bibelen. Vores folk bliver dræbt og fordrevet fra landsbyer, kristne misbrugt, kirker bombet.

Til toppen 
#108930 - 05/01/2010 17:48 Re: Ytringsfrihed? [Re: Assyrianlion]
steffenlaursen
Bruger

Reg.: 17/12/2004
Jeg tror ikke der er nogen af os, der har gjort sig til talsmand for, at Israel aldrig har begået nogen fejl.

Eller at nogen af os har hævdet at det var smart at give jøderne Israel. Eller at det var klogt af FN og Storbritanien at overlade det britiske mandat til det jødiske folk. Eller at den måde Israel forholder sig til kristne minoriteter er acceptabel.

At vi anfægter dine synspunkter, betyder ikke at vi anerkender deres modsætning, blot at vi ikke er enige.

Men du mener at Israel over for palæstinenserne begår folkemord der kan sammenlignes med Holocaust, og det tror jeg falder mange for brystet, som har blot et minimum af historisk uddannelse.

Mvh. Steffen

Til toppen 
#108931 - 05/01/2010 17:57 Papirkurvsbegrundelse [Re: Assyrianlion]
Kefas

Administrator
Bruger

Reg.: 11/10/2001
Assyrianlion,

Det stopper her. Vi vil ikke finde os i den tone i debatten.

Jeg har allerede i PM forklaret dig, hvorfor et af dine tidligere indlæg røg i papirkurven - nemlig tilsidesættelse af Debatvejledningen, hvor det fremgår, at vi ikke vil have debatter, der hænger andre trosretninger ud. Men du fortsætter i samme stil. Og nu har det udviklet sig til personangreb, så derfor slår jeg bremsen i og inddrager foreløbigt din skrivetilladelse.

/Peter

Peter Guldager Dahl
Netmissionær
peter@jesusnet.dk

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær