Menu
Hvem er online
2 registrerede (Kefas, 1 usynlig) og 4 gæster online.

Statistik
2628 Brugere
23 Fora
7487 Tråde
119639 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#108856 - 02/01/2010 19:24 M alle vejene, hva betyder det mon??
Pernillejuni
Bruger

Reg.: 02/01/2010
Jeg er ny her (har læst med over sidelinjen i lidt tid, men vil nu oprette mit første emne).
Jeg synes det her forum virker meget fornuftigt og der gives gode svar og meninger om emnerne.
Så jeg håber i kan hjælpe mig lidt.
Kort om mig selv.
Jeg er 25 år, gift og har 3 børn.
Jeg er vokset op i en alm. kristen familie, dog med min mormor som går ind for JV og gør hva hun kan for at omvende mig til det.
Det ville jeg dog aldrig gøre.
Jeg tror på IM og mangler bare at blive en del af et fællesskab som jeg meget gerne vil.
Jeg har for et års tid siden begyndt at tvivle på min tro og på Gud, og der kom jeg virkelig ud i en gråzone. Blev forvirret, fik stress og depression. Min mand valgte så at blive buddhist, hvor jeg så for at være åben, snusede lidt til det, fik det stadig dårligere psykisk, vendte tilbage til min tro på Gud og Jesus, da mit hjerte fortalte mig at det er den eneste sandhed, og er nu ved at have det godt igen.
I nogle år i mit liv har jeg meget stødt på bogstavet M. Jeg har altid syntes det var pudsigt og min mor ligeså, men her på det sidste er det taget til. M´et tog til da jeg vendte tilbage i min tro på Gud og Jesus. Først var der en test på facebook, bare pjat som en af mine venner havde sendt mig. Den lød på "hvad er din soulmates forbogstav" de fleste havde fået Bla. B og S og jeg tænkte jeg tog den da for sjov, og tænkte lidt ved mig selv, det bliver sikkert M, og JA det blev M. Og jeg blev den eneste der fik M i testen. Et par dage senere kommer min datter ud til mig på badeværelset, hun er 4 år gammel, helt uvilkårligt siger hun, "Moar jeg vil kalde dig Michael" "Nåh da" svarer jeg "men det jo et drengenavn." Men det var hun ligeglad med for hun syntes det var et pænt navn der passede til mig. Efter som vi ikke kender nogle der hedder Michael og ikke har talt om navnet syntes jeg det var underligt, men tænkte ikke meget videre over det.
Nytårs aften skyder vi en bordbombe med konfetti i der er udformet som bogstaver, og der er konfetti alle vejene efter 3 bordbomber. Efter grundig støvsugning mener vi at have udryddet alt konfetti. Dagen efter da jeg står ud af badet og tager mit håndklæde, sidder der så et gyldent konfetti M i mit håndklæde. Virkelig underligt tænkte jeg.
aftenen efter (altså i går aftes) går jeg for mig selv ind i soveværelset og lukker døren for at have min stilletid med Gud og bede til Gud, det er for nyligt jeg er begyndt at holde stilletid med Gud. Jeg falder nærmest ind i en meditation da jeg beder og mærker et pust mod min højre kind. Da jeg er færdig med at bede ligger jeg roligt og kigger ud af vinduet op i himlen og en sky deler sig i midten og danner et M.
Så nu er det ved at gå mig på. Hvorfor er der M alle vejene?? Hva vil det sige???
Har bedt til Gud om at hjælpe mig med det, men måske skal jeg selv regne det ud, da jeg ikke finder mere ud af det af at bede til Gud om det.
Hva tror i???
Til Tau: Har du fundet din 3 måneders praktikplads?? Har bedt for dig:)

Ændret af Pernillejuni (02/01/2010 19:30)

Til toppen 
Hold dig ajour med JesusNet.dk
#108857 - 02/01/2010 19:57 Privat besked. [Re: Pernillejuni]
tau
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 01/08/2003
Sted: Sjælland
Hej Pernille smil

Velkommen til Café Thomas!

Jeg sender dig lige en privat besked om dette.

Mvh. tau smil

Ændret af tau (02/01/2010 19:57)

Jesus sagde: Et nyt bud giver jeg jer: I skal elske hinanden. Som jeg har elsket jer, skal ogsaa I elske hinanden.

Til toppen 
#108941 - 07/01/2010 08:15 Re: Privat besked. [Re: tau]
JONAS_PALVIG
Bruger

Reg.: 10/07/2009
Sted: Hillerød
Hej Pernille

Du kan være helt sikker på at de M'er ikke betyder noget som helst.

Hvis man er opmnærksom på at se bestemte ting (eller bogstaver), vil man også gøre det. M er et meget normalt bogstav, så det er der ikke noget underligt i.

Men hvis du skal lægge noget i det kan du begynde at læse bibelen kronologisk, og starte med M -> M som Matthæus. Vi er i hvert fald alle sammen kaldet til át studere Guds Ord. (Og ikke som theol. stud.)

Til toppen 
#109782 - 01/03/2010 17:57 Re: Privat besked. [Re: JONAS_PALVIG]
sbt
Bruger

Reg.: 09/09/2002
Sted: Vejle
Guds fred og nåde være med jer.

Jeg er ening med dig JONAS at de M´er ikke nødvendigvis betydder noget. Men der imod kan det også være at Herren har/vil fortælle hende at Han har sendt sin ærkeenglen Mikael for at beskytte hende mod Satan, så hun ikke midster troen.

Jeg ved det selvfølgelig ikke med sikkerhed, men jegsyndes den skal med.

sbt.

Jeres hjerter må ikke forfarts, tro på Gud og tro på mig(Jesus). Joh.14.1

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2013 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær