Menu
Hvem er online
1 registrerede (Kristenliv) og 8 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7155 Tråde
116402 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#108846 - 31/12/2009 16:12 Hvad nytter politik?
Assyrianlion
Bruger

Reg.: 06/12/2009
Sted: Århus
Christina

Hvorfor er mit svar til ChristianF vedr. Politik og jøderne blevet cencureret???

Må man ikke sige noget ærligt om jøderne og deres politik? Det klæder ikke debatten og det frie ord med det fejhed og chamberlains politik og politisk korrekthed der florere i Vesten og Danmark.

AsyrianLion

IRAK= ASSYRIAN. Landet mellem eufrat og tigris nævnt i bibelen. Vores folk bliver dræbt og fordrevet fra landsbyer, kristne misbrugt, kirker bombet.

Til toppen 
#108847 - 31/12/2009 18:39 Re: Hvad nytter politik? [Re: Assyrianlion]
LarsBj
Bruger

Reg.: 09/09/2002
Sted: Sjælland
Oprindeligt skrevet af: Assyrianlion
Christina

Hvorfor er mit svar til ChristianF vedr. Politik og jøderne blevet cencureret???

Må man ikke sige noget ærligt om jøderne og deres politik? Det klæder ikke debatten og det frie ord med det fejhed og chamberlains politik og politisk korrekthed der florere i Vesten og Danmark.

AsyrianLion

Jeg læste dit indlæg i papirkurven. Du gennemgik dels assyrernes historie og forhold til Israel og dels den moderne politiks virkning i Irak.

Det blev meget kompliceret at læse.

Kan du ikke adskille tingene lidt i to indlæg: 1) Et om assyrernes historiske forhold ud over det, der står her og 2) et om krigen i Irak?

Og så dæmpe dig lidt m.h.t. til de ladede ord som "løgn" og deslige?

Det er nogle spændende og for mig hidtil ukendte forhold, du omtaler, men du er så følelsesladet, at det går ud over budskabet. Og det er synd.

mvh
LarsBj

*To the same natural effects we must, as far as possible, assign the same causes.*
Isaac Newton

Til toppen 
#108848 - 01/01/2010 10:08 Re: Hvad nytter politik? [Re: Assyrianlion]
kristina
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 12/10/2001
Sted: Nivå, Karlebo sogn
Oprindeligt skrevet af: Assyrianlion
Christina

AsyrianLion

Hej Assyrianlion, og godt nyt år til dig og din kirke!

Også dette indlæg har jeg flyttet til papirkurven, for, som der står i vores Debatvejledning :

Vi ønsker at have en god diskussion, med så lidt fokus som muligt på ordstyrerne [.......].

Hvis du mener, at en ordstyrer eller administrator har taget en urimelig beslutning eller forsømt at gribe ind, hvor det var påkrævet, eller du på anden vis føler trang til at klage, skal du rette direkte henvendelse til Kefas, der er ledende administrator - det gør du enten via PM eller via e-mail <peter@jesusnet.dk> &#8211; vi ønsker ikke diskussion eller kritik af en ordstyrers eller administrators dispositioner åbent i forummet.

Ordstyreren

Sandheden tro i kærlighed!
(Ef. 4,15)

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær