Menu
Hvem er online
1 registrerede (matthias) og 11 gæster online.

Statistik
2506 Brugere
23 Fora
7054 Tråde
115513 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#108765 - 27/12/2009 17:22 jehovas vidner
Anonym
Anonym

jeg har spurgt mig om jehovas vidner er sandt, nogle gange kan jeg ikke forstå deres måde at forklare bibelen på, jeg har fået at vide at jeg er åndelig syg, men sandheden er at jeg er ikke lykkelige med jehovas vidner. Jeg mangler noget i mit liv, hvad mener du om dem

Til toppen 
#109094 - 14/01/2010 18:51 Re: jehovas vidner [Re: Anonym]
Bloch
Brevkasseredaktør
Bruger

Reg.: 15/06/2007
Sted: Rønne
Kære anonyme!

Tak for dit spørgsmål. Det er meget ubehageligt og ødelæggende, når det slider og strider i ens liv. Vi har dog svært ved helt at forstå, hvad det er du reelt ønsker svar på. Vi betragter vores opgave i denne brevkasse som en opgave, hvor vi prøver, at give respons på tros spørgsmål / konflikter, som kan opstå hos os. Vi ønsker ikke, at udtale os om andre eller deltage i nogen debatter. Det er der andre fora til her på siden.

Du er velkommen til, at vende tilbage med mere konkrete spørgsmål. Det kunne dog godt tænkes, at dit ærinde vil være mere egnet til en personlig samtale, og så må du henvende dig via den personlige kontakt.

De bedste hilsner
Jørgen Bloch

Jørgen Bloch

Til toppen 

Ordstyrer:  Bloch, Kefas, kristina 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær