Menu
Hvem er online
2 registrerede (LarsBj, 1 usynlig) og 8 gæster online.

Statistik
2507 Brugere
23 Fora
7055 Tråde
115521 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#108584 - 17/12/2009 22:02 Forbøn for at finde et praktiksted.
tau
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 01/08/2003
Sted: Sjælland
Kære debattører,

jeg leder efter et sted at komme i en 3 måneders praktik.

Jeg har søgt på biblioteket, men de har for tiden for meget at se til pga. kommunesammenlægningen.

Jeg har også søgt på det ene af byens to kirkekontorer. De ville i princippet godt se på det, men fordi jeg ikke har mulighed for at uddanne mig i civilregistrering, er der ikke rigtig nogle opgaver, jeg kan varetage og kigge med på.

Nu beder jeg om Jeres forbøn. At Gud vil vise mig en åben dør et sted.

Mvh. tau
Glædelig jul! smil

Jesus sagde: Et nyt bud giver jeg jer: I skal elske hinanden. Som jeg har elsket jer, skal ogsaa I elske hinanden.

Til toppen 
#108936 - 06/01/2010 20:02 Ansøgning sendt.. [Re: tau]
tau
Ordstyrer
Bruger

Kære meddebattører,

for 3 dage siden sendte jeg ansøgning til kirkekontor her i nærheden. Jeg er så spændt!

Håber på og beder om fortsat forbøn. At der må være tid og lyst til at have mig på kontoret i nogle måneder..

Ih hvor jeg er spændt! smil

Mvh. tau smil

Jesus sagde: Et nyt bud giver jeg jer: I skal elske hinanden. Som jeg har elsket jer, skal ogsaa I elske hinanden.

Til toppen 
#108970 - 08/01/2010 18:17 Re: Ansøgning sendt.. [Re: tau]
kristina
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 12/10/2001
Sted: Nivå, Karlebo sogn
Kære tau - ja, du kan tro at din sag er med, både i min morgen- og min aftenandagt!

Og vi véd jo, at alt hvad vi beder om i Jesu navn, det får vi ! -hvis altså Gud ikke har beredt noget endnu bedre ! smil

Lad os høre, hvordan det går!

kristina

Sandheden tro i kærlighed!
(Ef. 4,15)

Til toppen 
#110303 - 19/04/2010 22:24 Re: Ansøgning sendt.. [Re: kristina]
tau
Ordstyrer
Bruger

Hej igen kristina, m.fl.!

Kirkekontoret har nogle nye strukturer omkring personalet, som de har travlt med, så de kan desværre ikke tage mig i praktik nu.
De skrev dog via mail, at jeg kan søge igen til sommer, når de der formentlig er mere "med" igen. Det vil jeg klart overveje. smil

Jeg har i dag skrevet ansøgning til et andet kirkekontor, og til administrationen på et sted med skole og bosted.
Dem sender jeg i morgen henholdvis via mail og landpost.
Så må vi se, om det giver noget.

Mvh. og mange tak for Jeres bønner.

tau smil

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær