Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 1 gæster online.

Statistik
2506 Brugere
23 Fora
7053 Tråde
115490 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#108564 - 16/12/2009 04:47 Rediger venligst din besked
tsrk55
Bruger

Reg.: 11/10/2001
Hej!

Citat:
Af læsehensyn kan du kun citere meddelelser 4 lag dybt. Rediger venligst din besked og forsøg igen.

Nu er det anden gang at jeg rammer ind i dette problem, jeg forfatter et indlæg som fremstår uden nogen problemer i "Gennemse indlæg før det gemmes" men når jeg taster "send" så kommer ovenstående besked og når jeg følger opfordringen til at gå tilbage så står jeg med en blank side, hvilket jo giver en helt ny betydning til ordet "rediger".
Og motivationen til at "forsøge igen" kan ligge på et meget lille sted her og nu.
Mit indlæg var ganske overskueligt og læsbart for enhver med en almen folkeskolebagrund; men kunne dog muligvis volde vanskeligheder for folk som er vant til kun at læse SMS´er. cool

Det ville være rart at få disse systembeskeder ved gennemsyn af indlæg og ikke som det er nu, når det er for sent.

mvh Tom

Ændret af tsrk55 (16/12/2009 04:47)

" To You I am an atheist "
" To God I am the loyal opposition "
Woody Allen

Til toppen 
Hold dig ajour med JesusNet.dk
#108572 - 16/12/2009 20:07 Re: Rediger venligst din besked [Re: tsrk55]
Kefas

Administrator
Bruger

Reg.: 11/10/2001
Sted: Århus
Hej Tom

Beklager den kedelige oplevelse.

Jeg har testet lidt, og umiddelbart kan jeg ikke genskabe problemet.

Når jeg opretter et indlæg med fem citat-niveauer ser det ikke rigtigt ud, når jeg klikker på "Gennemse..." Det femte [quote][/quote]-tag vises i stedet for at blive omtolket til citations-boksen.

Jeg har heller ingen problemer med at komme tilbage til teksten, når jeg klikker på tilbage fra fejlbeskeden. Heller ikke selv om jeg havde redigeringsvinduet åbent meget længe.

Måske er problemet browser-specifikt. Hvilken browser bruger du?

Umiddelbart er jeg bange for, at jeg ikke kan gøre så meget ved problemet... ud over at anbefale dig at undgå at citere så dybt fremover. Jeg har svært ved at se, at der er situationer, hvor det er strengt nødvendigt.

Mvh

Peter Guldager Dahl
Netmissionær
peter@jesusnet.dk

Til toppen 

Ordstyrer:  Nardus 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær